Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Blæsebørste
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 23-07-04 19:00

Jeg kan se på Canons webside, at man kan købe en såkaldt blæsebørste
eller et helt Canon Lens Cleaning Kit.
Men hvor? Ikke engang Google er til nogen hjælp.
Det må meget gerne være over nettet og ellers i nærheden af Køge.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Ukendt

Dato : 23-07-04 19:28

Blæse pumpe har de i Photografica i Kbh.

poul b-h

Fra : Thl

Dato : 24-07-04 09:46

"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men hvor? Ikke engang Google er til nogen hjælp.
> Det må meget gerne være over nettet og ellers i nærheden af Køge.

Gå ind i den nærmeste fotobutik og sig: Pustepensel,
så skal det nok lykkes.
mvh
Thorbjørn

Fra : Soren Kuula

Dato : 24-07-04 18:45

Thl wrote:

> Gå ind i den nærmeste fotobutik og sig: Pustepensel,
> så skal det nok lykkes.

Jeg synes i øvrigt at en separat puster og pensel er bedre. En ørepuster
fra apoteket og en mårhårspensel i passende str. fra en forretning for
kunstartikler.

Hvis penslen bliver snavset, kan man bare male lidt sulfo-vand på et
viskestykke med den, og så skylle den med rent vand, slynge vandet af
den og lufttørre den.

MVH
Søren