Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Er der nogen der kan hjælpe med en canon 3~
Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-07-04 16:42

Jeg står og mangler en canon super tele stort lige nu; er der en der
tør leje mig deres i en times tid..?

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Thomas Kjær

Dato : 23-07-04 16:56

On 2004-07-23, Jacob Dinesen <j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> wrote:
> Jeg står og mangler en canon super tele stort lige nu; er der en der
> tør leje mig deres i en times tid..?

Jeg har godtnok ikke et du kan leje, men jeg vil meget gerne høre hvad
du finder frem til. Jeg har selv været på kig efter steder hvor man
kan leje disse objektiver, men desværre uden success.

Og så lige et spørgsmål til dig .. disse mange koncerter du skyder, er
det rent freelance eller hvordan?

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-07-04 17:37

On Fri, 23 Jul 2004 15:55:53 +0000 (UTC), Thomas Kjær
<tk@daarligstil.dk> wrote:

>Jeg har godtnok ikke et du kan leje, men jeg vil meget gerne høre hvad
>du finder frem til. Jeg har selv været på kig efter steder hvor man
>kan leje disse objektiver, men desværre uden success.

De eneste steder hvor man kan leje udstyr i kbh er goecker og c/av; de
ligger bare ikke inde med de helt store teler så der er man på
den...MEN...inden for en måned skulle c/av have anskaffet sig lidt
forskelligt. Juhuu og hvor hjælper det bare ikke spor i dag...

>Og så lige et spørgsmål til dig .. disse mange koncerter du skyder, er
>det rent freelance eller hvordan?

Koncerter...freelance men dog fast tilknyttet de fleste danske musik
magasiner; ellers er der ikke adgang til de store steder.

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Thomas Kjær

Dato : 23-07-04 18:18

On 2004-07-23, Jacob Dinesen <j@*RE*cob*MO*dinese*VE*n.net> wrote:

> [...]
> den...MEN...inden for en måned skulle c/av have anskaffet sig lidt
> forskelligt. Juhuu og hvor hjælper det bare ikke spor i dag...

Orv, det lyder ellers dejligt. Men nej, det hjælper jo desværre ikke
dig i dag.

> Koncerter...freelance men dog fast tilknyttet de fleste danske musik
> magasiner; ellers er der ikke adgang til de store steder.

Nej, det har irriteret mig en del. Det kunne være rart også at skyde
de koncerter man kommer til af interesse, uden at skulle lave et alt
for stort forarbejde, og ikke bare dem man er til som fotograf.

Thomas Kjær <tk@daarligstil.dk>

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-07-04 22:41

On Fri, 23 Jul 2004 17:17:48 +0000 (UTC), Thomas Kjær
<tk@daarligstil.dk> wrote:

>Nej, det har irriteret mig en del. Det kunne være rart også at skyde
>de koncerter man kommer til af interesse, uden at skulle lave et alt
>for stort forarbejde, og ikke bare dem man er til som fotograf.

Mja...jeg mener det snildt kan kombineres så jeg må svare skidt pyt ;)

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Michael Holm

Dato : 23-07-04 18:25

Jeg har en 80-200 2.8L, hvis det kan hjælpe.

--Michael (Vanløse)

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 23-07-04 22:36

On Fri, 23 Jul 2004 19:25:15 +0200, "Michael Holm" <Valid@Email.com>
wrote:

>Jeg har en 80-200 2.8L, hvis det kan hjælpe.

Tak.
Jeg har selv en 70-200; den + min 2x telekonverter blev løsningen; det
gik men det er nu bestemt ikke holdbart i længden...jagten på en 200
1.8 eller 300 2.8 er begyndt...
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/