Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
indkøb af fotoudstyr tyskland
Fra : KsK

Dato : 23-07-04 11:54

er der nogle der kende nogle billige foto forretningerne i tyskland
kusk

Fra : *trads*

Dato : 23-07-04 12:21

Her er der flere "søge" sider

http://www.guenstiger.de/

http://www.idealo.de/preisvergleich/MainProductCategory.html

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 23-07-04 19:47

"KsK" <kskc2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der kende nogle billige foto forretningerne i tyskland
> kusk

http://www.foto-oehling.com kan anbefales.

Mvh Kim
www.naturfotografi.dk

Fra : Peter Loumann

Dato : 24-07-04 13:01

Kim@naturfotografi dot dk skrev:

>http://www.foto-oehling.com kan anbefales.

Jeg kan kun få deres side på fransk.

http://pedalo.dk/thailand/

Fra : Kim@naturfotografi d~

Dato : 24-07-04 19:55

"Peter Loumann" <me@privacy.net> skrev i en meddelelse

> Jeg kan kun få deres side på fransk.

Og det er nok ikke vores bedste sprog

Mærkeligt - men hvis man istedet går via www.oehling.de så kommer man
automatisk til den tyske side.

Mvh Kim
www.naturfotografi.dk

Fra : pwa

Dato : 23-07-04 21:17

"KsK" <kskc2@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> er der nogle der kende nogle billige foto forretningerne i tyskland
> kusk

billigt? momsen er ihvertfald mindre end her.
prøv google.de.

Fra : Alexandar [4200]

Dato : 23-07-04 23:02

Hej.

Denne side er også værd at besøge: www.technikdirekt.de

Mvh
Alexandar

Fra : H.T. Ohlsen

Dato : 24-07-04 10:25

On Sat, 24 Jul 2004 00:02:29 +0200, "Alexandar [4200]"
<get2robbie@NOSPAMget2net.dk> wrote:

>Denne side er også værd at besøge: www.technikdirekt.de

Dem er jeg ikke imponeret over - jeg købte en isdn-central hos dem, og
trods min specifikke bedem om danske stik til de to analoge linjer,
fik jeg den med tyske. Og i stedet for at bytte den insisterede de på,
at jeg skulle købe to løse adaptere oveni til en 100 kr.-/styk. For
Karl Smart for mig.

Med venlig hilsen

Hans-Henrik

Fra : Flemming Joensson

Dato : 24-07-04 18:34

H.T. Ohlsen <nntp@ohlsen.dk> wrote in

> [...]
> fik jeg den med tyske. Og i stedet for at bytte den insisterede de på,
> at jeg skulle købe to løse adaptere oveni til en 100 kr.-/styk. For

Til fotoudstyr har jeg nu ikke oplevet problemer med dem. Har købt et G3 og
et A70 hos med ca. 4 måneders mellemrum og det gav ikke nogen problemer for
mig.

Mvh.
Flemming

--
For at skrive til mig skal 'invalid' i min adresse udskiftes med 'org'