Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Modeltypes.dk ?
Fra : OCB

Dato : 22-07-04 22:13

Hej gruppe.

Er jeg den eneste som pludseligt ikke kan få adgang til modeltypes.dk ? Det
har været sådan i et par dage.. Jeg har ikke haft mulighed for at kontakte
ophavsmanden.. Jeg er oprettet derinde som fotograf, derfor jeg er
interesseret. Kunne være andre er ligeså og som har samme problem.

Mvh Ole C. Boesen

Fra : Martin Gleit

Dato : 22-07-04 22:21

nej...det ser ikke ud til at virke...Krøll kommer hjem den 25. så mon ikke
han order det der

Fra : OCB

Dato : 22-07-04 23:17

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse
> nej...det ser ikke ud til at virke...Krøll kommer hjem den 25. så mon ikke
> han order det der

Ahh, han er på ferie, det forklarer nok en del. Det vidste jeg ikke, tak for
det! Mon ikke han bliver en anelse pissed over at se sitet ikke kører, hehe.

Mvh Ole