Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
KriT: flere sorte fugle
Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-04 21:32

Hvis nogen ikke sku ha' noget bedre at lave, har jeg
lavet et par af de mørke billeder.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1287031
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1286839

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-07-04 22:13

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> Hvis nogen ikke sku ha' noget bedre at lave, har jeg
> lavet et par af de mørke billeder.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1287031
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1286839

Ja, du har jo nok ikke taget dem idag Meget flot og jeg er helt stum af
beundring over hvordan du finder disse flotte scener.
--Hans

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-04 22:34

"Hans Kruse"
> "-max-"
> >
> Ja, du har jo nok ikke taget dem idag Meget flot og jeg er helt stum af
> beundring over hvordan du finder disse flotte scener.
> --Hans

Var du ikke på vej til ødegården med dit nye objektiv,
jeg er sikker på du ikke løber tør for motiver, og du behøver
ikke sige noget, bare skyd løs og nyd det..
Udemærket link til det lille lys experiment, jeg for fluks ud med
stativ og kamera.. Tog et billede hver 30 sek, 4 timer senere
havde jeg 500 helt ens grå billeder, hehe dejlig sommer..-max-

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-07-04 22:43

> Var du ikke på vej til ødegården med dit nye objektiv,
> jeg er sikker på du ikke løber tør for motiver, og du behøver
> ikke sige noget, bare skyd løs og nyd det..

Jo, men vejrguderne har indtil nu ikke artet sig, så jeg er stadig i
København, men i morgen går det af sted. Både DMI og SMHI siger der er noget
godt i vente, men kun delvist, så lad os se. Jeg skal klart ud og skyde løs
!!

> Udemærket link til det lille lys experiment, jeg for fluks ud med
> stativ og kamera.. Tog et billede hver 30 sek, 4 timer senere
> havde jeg 500 helt ens grå billeder, hehe dejlig sommer..-max-

Ha, ha, godt point Det kan vel næsten bruges til at finde pletter på
sensoren

--Hans

Fra : Alex W

Dato : 22-07-04 22:18

> Hvis nogen ikke sku ha' noget bedre at lave, har jeg
> lavet et par af de mørke billeder.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1287031
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1286839

Nååh ..Max.. så du leger også lidt med PS )

De er spændende det øverste kan jeg bedst lide .. en hyggeligt nussen ...

Det nederste er rigtigt flot fanget ... Prøv at retuchere den lilles øje og
rundt om øjet .. lidt mørkere .. det virker lidt fesen (måske er øjet også
en anelse uskarpt ?)
Så vil billedet vinde ....

Kedeligt at Sigma ikke laver den 500 mm til Canon ;-o

/Alex W

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-04 22:52

"Alex W"
> [...]
> en anelse uskarpt ?)
> Så vil billedet vinde ....
>
> Kedeligt at Sigma ikke laver den 500 mm til Canon ;-o

Øv afsløret.. Grunden til det er lidt "fesent" er jeg gav det lidt
ps soft filter, jeg ved ikke hvad jeg tænkte, det ser ikke for smart
ud..
Den 500mm findes til Canon, de laver den bare ikke mere, måske
kan du finde et rest parti, eller en brugt..
Lige et mere til at sove på.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1287283

Fra : Hans Kruse

Dato : 22-07-04 23:00

> Øv afsløret.. Grunden til det er lidt "fesent" er jeg gav det lidt
> ps soft filter, jeg ved ikke hvad jeg tænkte, det ser ikke for smart
> ud..

Ja, man kunne jo godt se at det ikke var helt naturligt, men kunne du
afsløre lidt af dine post processing tricks?

--Hans

Fra : Martin Gleit

Dato : 23-07-04 14:08

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> Hvis nogen ikke sku ha' noget bedre at lave, har jeg
> lavet et par af de mørke billeder.. -max-
> [...]
flotte dyre billeder...og endnu en photosig "forside" kan jeg se...