Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Model hjemmeside, kommentarer værdsættes..~
Fra : Martin Gleit

Dato : 22-07-04 20:47

På trods af at jeg ingenlunde er nogen ørn til webdesign har jeg nu fået
banket en lille side sammen med mine sidste par måneders
modelbilleder...hvis der er nogen der gider afgive en kommentar/forslag
enten til billederne eller design ville det være lækkert...www.gleitfoto.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-04 21:40

"Martin Gleit"
> [...]
> banket en lille side sammen med mine sidste par måneders
> modelbilleder...hvis der er nogen der gider afgive en kommentar/forslag

Det er da en udemærket hjemmeside du har strikket sammen,
den fungerer fint, er let at finde rundt i. Layoutet er lidt bombastisk,
men det er jo billederne det handler om, og de står flot.. -max-

Fra : Den rigtige fotograf

Dato : 22-07-04 22:07

interessante links

--
min email virker ikke. Så det er ikke muligt at maile mig direkte
og billeder skal ses i en ramme på væggen og ikke på en skærm!!!

Fra : Alex W

Dato : 22-07-04 23:06

> [...]
> modelbilleder...hvis der er nogen der gider afgive en kommentar/forslag
> enten til billederne eller design ville det være

Flotte billeder

Billederne minder mig om en der kalder sig Rene Asmussen.. samme stil

/Alex W

Fra : C.Stensgaard

Dato : 23-07-04 00:15

You said the word

Fra : C.Stensgaard

Dato : 23-07-04 00:16

copycat wannabee i say

Fra : Martin Gleit

Dato : 23-07-04 07:42

"Alex W" <alex@(fjern)skriverstuen.dk> wrote in message

> lækkert...www.gleitfoto.dk
>
> Flotte billeder
>
> Billederne minder mig om en der kalder sig Rene Asmussen.. samme stil
>
> /Alex W

tak ska I ha...

Fra : khs

Dato : 23-07-04 09:28

Hej Martin.

Jeg kan rigtig godt lide billederne. Der er en god stemning. En anelse
dyster og dog alligevel ikke. Der er smil på nogle af billederne og det gør
at jeg opfatter billederne varme og tætte i steder for kolde, som enkelte
godt kan være ved første øjekast. Det smitter af på min opfattelse af hele
billedserien. Nogle af billedene havde jeg nok selv sorteret fra som
underbelyste (hvis jeg altså kunne tage sådan nogle flotte billeder), men du
har jo nok allerede skåret kraftigt i materialet og et sted skal grænsen jo
ligge

Siden er nem at finde rundt på og det lidt bombastiske Max reffererer til,
synes jeg passer godt til billederne. Der er en "tyk" stemning over det
hele, positivt ment.

--
Karsten Hartmann Sørensen

khsblåbærgrødazlandk
(Erstat det spiselige vegetationsmix med et snabela og indsæt punktum før de
Danske initialer).

Fra : Martin Gleit

Dato : 23-07-04 13:48

"khs" <khs@spam.spam> wrote in message
> [...]
> synes jeg passer godt til billederne. Der er en "tyk" stemning over det

Hej Karsten..mange tak for kommentaren...

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-07-04 12:07

> [...]
> modelbilleder...hvis der er nogen der gider afgive en kommentar/forslag
> enten til billederne eller design ville det være

Jeg vil ikke kommentere billederne eller modellerne, men din forside kikser
lidt i Opera 7.2. Det er rammerne, det er galt med. Du har heller ikke sat
nogen !DOCTYPE