Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste køb 1000-1500,-
Fra : Brian

Dato : 22-07-04 18:35

Hejsa

Måske et spørgsmål om hardware under vanlig standard, for "de store drenge"
herinde

Men hvad er bedste køb af digital kamera i 1000-1500,- prisklassen ?

Det skal ikke bruges til andet end lidt hverdagsbrug og sådan, ikke noget
videre fancy.

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 22-07-04 18:47

> Men hvad er bedste køb af digital kamera i 1000-1500,- prisklassen ?

Lidt for dyrt, men godt, er et Canon A60 til 1673 kr på edbpriser.dk, eller
et A70 (med lidt flere Mpixels) til 1794 kr...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Ukendt

Dato : 22-07-04 20:18

"Brian" skrev i en meddelelse
> [...]
drenge"
> herinde
>
> Men hvad er bedste køb af digital kamera i 1000-1500,- prisklassen ?

Jeg har for ikke så længe siden købt et Canon A60 hos PhotoCare pris
1400

Du kan evt finde en butik her: http://www.photocare.dk/?side=19

Du kan læse lidt om kameraet her:
http://www.steves-digicams.com/2003_reviews/a60.html

--
Mvh Kajo

Fra : Søren R

Dato : 23-07-04 08:52

On Thu, 22 Jul 2004 19:34:52 +0200, "Brian" <brian@nej.tak> wrote:

> [...]
>
>Men hvad er bedste køb af digital kamera i 1000-1500,- prisklassen ?
>
>Det skal ikke bruges til andet end lidt hverdagsbrug og sådan, ikke noget

Jeg har lige købt et KonicaMinolta Dimage X31 hos databutikken.com.
Det koster små 1300,-

Nu ved jeg ikke helt hvad du går efter, men størrelsen var meget
vigtigt for mig, da jeg heller ikke skulle bruge den til noget
"seriøst", men godt kunne tænke mig at have et kamera du kunne have i
lommen, og det kan du med dette. Det er det mindste med min 3 mpx, og
3* optisk zoom jeg har kunnet finde.

du kan finde det på www.edbpriser.dk

--
Søren R