Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Foto program ??
Fra : *trads*

Dato : 22-07-04 18:30

Hej
Er der ikke et foto prog. hvor man via sine normale billeder kan ved få klik
Auto.kan lave dem om vil billeder der så kan lægges ind på sin hj.side.
Og på siden kan folk klikke på et billede og det bliver til normal
størrelse..
??????????????

--

Henrik Olesen
Randers

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-07-04 21:16

*trads* skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Tjah - du skal så have genereret en hjemmeside, og det kan:

Arles Image Web Page Creator

faktisk gøre for dig.

De kan generere en html-side med små tumbnails ud fra en portion
billeder - når man så klikker på det lille billede, så får man vist det
i stor størrelse.

Jeg ved ikke om det er noget i den stil, du søger ?

Du må selv søge efter det i f.x. Google.....

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Newsman

Dato : 22-07-04 22:12

Adobe photoshop Album kan også klare den opgave til topkarakter. Masser af
skabeloner at vælge imellem

vh thomas N

Fra : *trads*

Dato : 23-07-04 12:22

"> Adobe photoshop Album kan også klare den opgave til topkarakter. Masser
af
> skabeloner at vælge imellem
>
> vh thomas N

Det program her jeg..... Men hvordan virker det ????
Kan du evt lave en lille brugsanvisning ??
Pleas !

Henrik

Fra : emj

Dato : 23-07-04 20:49

On Fri, 23 Jul 2004 13:22:12 +0200, "*trads*" <trads@get2netFJERN.dk>
wrote:

>Det program her jeg..... Men hvordan virker det ????
>Kan du evt lave en lille brugsanvisning ??
>Pleas !

Det er såre enkelt.
Marker de billeder i Albummet, som du vil have på nettet og vælg i
menulinjen crearions/web photo gallery

Hilsen emj

Fra : Ole Helms

Dato : 22-07-04 22:53