Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Kritik, fugl
Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 21-07-04 23:07

http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=86255

Det er da utroligt så meget, at USM kan gøre - jeg var lidt
overrasket over, hvor mange detaljer der dukkede op.

--
Stig
(remove the 'no's to send me mail)

Fra : Jens Bruun

Dato : 22-07-04 07:51

"Stig H. Jacobsen" <usenet_dk2@nonogothix.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da utroligt så meget, at USM kan gøre - jeg var lidt
> overrasket over, hvor mange detaljer der dukkede op.

Ja, men jeg synes faktisk, du har givet den for megen USM. Bortset fra det
er det en flot, grim fætter, hvis du forstår...

--
-Jens B.

Nu med ligegyldige, formåls- og talentløse knipserier

Fra : Tommy Fer

Dato : 22-07-04 08:19

Stig H. Jacobsen wrote:
> http://www.fotokritik.dk/kritik.html?pic=86255
>
> Det er da utroligt så meget, at USM kan gøre - jeg var lidt
> overrasket over, hvor mange detaljer der dukkede op.

USM? Ultra Sonic motor? Eller tænker du på IS Image stabiliser... eller er
jeg helt lost ?

Mvh Tommy Fer
Honda VFR400R
Polyteknisk MC Forening
4 Wheels moves your body, 2 wheels move your soul!

Fra : HKJ

Dato : 22-07-04 08:23

"Tommy Fer" <tommyfer@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> USM? Ultra Sonic motor? Eller tænker du på IS Image stabiliser... eller er
> jeg helt lost ?

UnSharpen Mask, bruges til at gøre et billede skarpere.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 22-07-04 09:00

"Stig H. Jacobsen" >
> Det er da utroligt så meget, at USM kan gøre - jeg var lidt
> overrasket over, hvor mange detaljer der dukkede op.
>
> --
> Stig

Jeg er enig med Jens, du har været en lille smule for gavmild
med usm.. Baggrunden er ikke vildt inspirerende, måske du
kan gøre den mørkere så man kun lige kan ane at der er en
baggrund.. En fantastisk fugl. -max-

Fra : Henning

Dato : 22-07-04 19:30

> [...]
>
> Det er da utroligt så meget, at USM kan gøre - jeg var lidt
> overrasket over, hvor mange detaljer der dukkede op.

Hvad er det for en pelikan?

mvh Henning

Fra : Stig H. Jacobsen

Dato : 22-07-04 21:44

On Thu, 22 Jul 2004 20:29:31 +0200, Henning wrote:

> Hvad er det for en pelikan?

Det er en eller anden form for grib, jeg kender ikke den præcise
art.