Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogle der har nogle festival billeder?
Fra : Frank Sørensen

Dato : 21-07-04 10:53

Hejsa

Jeg skal til at opbygge en festival portal og til den grafiske
brugergrænseflade skal jeg bruge nogle gode festival billeder.

Er der nogle her som er interesseret i at lade mig bruge nogle af deres
festival billeder, imod at få deres navn på siden hvis dettte ønskes?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Claus Smith

Dato : 21-07-04 11:00

Har da lidt dugfriske skud fra Gørn Koncert i Valby.

Claus Smith

PS: Mail virker ikke, så skriv i NG'en

Fra : Frank Sørensen

Dato : 21-07-04 15:37

Claus Smith wrote:
> Har da lidt dugfriske skud fra Gørn Koncert i Valby.

Vil meget gerne se dem

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Frank Sørensen

Dato : 21-07-04 11:13

Glemte helt at skrive at hvis det har interesse må I meget gerne sende dem
til min mail frank2@tdc*fjernDette*adsl.dk

Osse gerne med info om, om I gerne vil have jeres navn på siden og hvad der
i såfald skal stå.

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 21-07-04 17:29

On Wed, 21 Jul 2004 11:53:07 +0200, "Frank Sørensen"
<frank2@tdc*HULABULA*adsl.dk> wrote:

> [...]
>
>Er der nogle her som er interesseret i at lade mig bruge nogle af deres
>festival billeder, imod at få deres navn på siden hvis dettte ønskes?

Jeg har en del fra roskilde festivalen på min side
(http://foto.jacobdinesen.net) men før jeg siger ja kunne jeg godt
tænke mig at høre lidt mere om hvad det går ud på...
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : bgds

Dato : 21-07-04 18:19

Hej Frank..
Kunne vi ikke få et link? -hvis du har
et prøve site eller andet?

Info om sitet osv.

Fotos fra Rock i Holstebro, Ringkøbing,
Aabenraa (kommer) samt Grøn Koncert
haves...

Mvh
B.

Fra : Frank Sørensen

Dato : 21-07-04 20:14

bgds wrote:
> Hej Frank..
> [...]

Hey

Siden hedder http://www.fedfestival.com
Selve funktionaliteten og indhold ligger der. Jeg har ikke lavet det som
ligger der, men er blevet hyret til at lave den grafiske brugergrænseflade,
hvor jeg godt kunne tænke mig at flette et festival billede ind i toppen af
designet.

Ønske billedet er fyldt med glade mennesker og en dejlig sommer blå i
baggrunden. Jeg sørger ikke billeder af bestemte bands man bare et
"generelt" festival billede hvis man kan kalde det, det.

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Knups

Dato : 22-07-04 02:34

"Frank Sørensen" <frank2@tdc*HULABULA*adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg skal til at opbygge en festival portal og til den grafiske
> brugergrænseflade skal jeg bruge nogle gode festival billeder.

Vil det sige, at de billeder I sælger på en cd-rom er så ringe, at de ikke
kan bruges
som grafisk design objekter, eller har jeg misforstået noget

Andersen

Fra : Frank Sørensen

Dato : 22-07-04 10:42

Knups wrote:
> [...]
> ikke kan bruges
> som grafisk design objekter, eller har jeg misforstået noget

Jeg har ikke noget med siden at gøre, udover at jeg skal stå for det
grafiske.

Mvh
Frank Sørensen

Fra : www.fedfestival.com

Dato : 25-07-04 02:40

Hejsa!

Det er mig der er webmaster og indehaver af fedfestival.com . Billederne vi
sælger er bestemt i en kvalitet, som kan bruges på brugergrænsefladen, men
da vi er nystartede, har vi ikke umiddelbart et billede af meget glade
mennesker - i SOMMERvejrlignende tilstande.
Vi satser naturligvis på, at vi får lavet sådan nogle billeder på
Skanderborg Festivalen, så vi kan bruge vores egne billeder.
Billederne på sitet er taget med et Nikon D70 og opløsningen er 6 MPixels,
så jo - billederne burde være i en ordentlig kvalitet.
Jeg er ked af, hvis det skulle hedde sig, at det var noget lort vi lavede.
Vi modtager også meget gerne kritik på vores billeder og naturligvis også af
hjemmesiden, engang når den er kommet op at køre....

De bedste hilsner fra

Mikkel D. Andersen
www.fedfestival.com

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 25-07-04 10:08

www.fedfestival.com wrote:

> da vi er nystartede, har vi ikke umiddelbart et billede af meget glade
> mennesker - i SOMMERvejrlignende tilstande.

Jeg har masser af den slags billeder, som du efterlyser, det er dog
ældre billeder fra 80'erne som er optaget analogt.

Jeg har fotograferet på Roskilde Festivalen lige fra starten i 1972,
dengang var scenen bare en forhøjning med presseninger som tag, og
der var ikke hegn rundt om den.

Og når det var rigtig godt vejr, så smed festivalgæsterne næsten alt
tøjet, og så var det squ komisk at se små grupper af 3-4 URO-politi
i store afganerpelse cirkulere rundt blandt titusindvis af hel- og
halvnøgne festival gæster.

Jeg var med til at producere 10 års jubilæumsbogen "Roskilde
Festival" der udkom i 1982, og der er også en pænt mange af mine
billeder i bogen.

Men lige som dig, så tillader jeg mig at ta' penge for mine billeder.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen