Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kompakt camera
Fra : mek

Dato : 18-07-04 22:24

Kunne godt bruge lidt gode råd ang. digitale kompakt cam.

Skal bruges til familie billeder unger osv osv.

Har kigget lidt på Canon G3 og G5 , hvor jeg efter at have læst lidt rundt
hælder lidt til G3, men er der andre gode alternativer i samme prisleje

Forresten er G3 ifølge edbpriser.dk næsten 4000 dyrere end G5
kan det virkelig passe

Er der evt. Gode penge at spare syd for grænsen ( link )

Budgettet er omkring 4000 +/-

Kravene er gode skarbe billeder og gode farver
God autofokus også i dårlige lysforhold
Lang batteri levetid

Mvh
Knudsen

Fra : Nicolaj Christensen

Dato : 19-07-04 14:55

"mek" <@.dk> wrote in message news:0UBKc.426$PL2.166@news.get2net.dk...
> [...]
>
> Er der evt. Gode penge at spare syd for grænsen ( link )
>
> Budgettet er omkring 4000 +/-
>
> Kravene er gode skarbe billeder og gode farver

Nu sagde du jo kompakt - hvad med Canon S60 - det passer på prisen.

Fra : Jens Hansen

Dato : 19-07-04 16:49

Hvis en brugt G3 er noget , har jeg en til salg.

Mvh

jens hansen