Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Nikon D70?
Fra : Henning Jensen

Dato : 18-07-04 19:23

Jeg ville gerne vurdere kameraet før jeg køber det - og jeg har
forgæves forsøgt at finde en manual på nettet - der er kun en
brochurer! Og i et par nyhedsgrupper er disse links fjernet af
moderator - skulle være beskytte af Nikon

Er de nogen der kender en link?

Jeg har kun haft mulighed for at lære det at kende via dpreview
-testen. Men har lidt svært ved at forstå indstilling af
fokussystemerne:

Nærmer forklaring af single og kontinuerlig sammen med dynamk og
"closest"

Sker låsning med knap midt på bagsiden (med L-mærke)?

Endeligt er det nødvendigt at bruge: Nikon_Capture_v4 ved konvertering
af RAW - som vel er et tilkøb efter 30 dage?

Opleves "moiré" ofte ved paralle linjer på alm. billeder?
Hilsen

Henning
Fjern REMOVE i E-mail: hen-jens@mail.REMOVEtele.dk.

Fra : NikonPro.dk

Dato : 18-07-04 19:46

Henning Jensen wrote:
> [...]
> af RAW - som vel er et tilkøb efter 30 dage?
>

> Opleves "moiré" ofte ved paralle linjer på alm. billeder?

Hej Henning

Jeg har manualen i pdf og vil gerne sende dig den

Bjarne

Fra : NikonPro.dk

Dato : 18-07-04 19:47

Glemte lige den er på engelsk. Send en mail hvis du vil have den. Den er på
ca. 22 mb

Bjarne

Fra : Erik W.

Dato : 18-07-04 23:02

"Henning Jensen" <hen-jens@mail.REMOVE_THIStele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> brochurer! Og i et par nyhedsgrupper er disse links fjernet af
> moderator - skulle være beskytte af Nikon

http://www.nikon.com.sg/TechSupp/Manual/DIGISLR/DIGISLR_Manual.htm

Mvh Erik

Fra : Henning Jensen

Dato : 18-07-04 23:24