Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
48 nye fotos fra uge 29 - 2004
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 16:49

Ja så er der gået endnu en uge, og jeg har lagt 48 nye fotos
on-line, jeg har taget en cykeltur i sydhavnen, det var egenlig
meningen, at jeg ville ha' været hele vejen rundt, men der var så
mange motiver, at jeg kun nåede strækket fra tømmergraven til
fiskerihavnen der ligger lige syd for Sjællandsbroen.

Der også nogle enkelte knipserier fra en tur i mit lokalområde.

Nå men ta' selv et kik:
www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_29_1of4.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-04 17:05

> Nå men ta' selv et kik:

Hvorfor? Du vil ikke have kritik af dine billeder, så hvad er formålet? Er
det blot for at sælge billeder, du uge efter uge publicerer "nye fotos fra
uge xx"?

--
-Jens B.

Nu med ligegyldige, formåls- og talentløse knipserier

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 20:39

Jens Bruun wrote:

> Hvorfor? Du vil ikke have kritik af dine billeder, så hvad er formålet? Er
> det blot for at sælge billeder, du uge efter uge publicerer "nye fotos fra
> uge xx"?

Du er da velkommen til at kritisere alt det du orker...!

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:17

Nix, han publicerer dem her, for senere at kunne prale af de hits som vi
herinde generere. Den billigste måde at genere hits på sit site. Jeg bruger
også kun dette forum af samme årsag!

/Rene

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 22:27

Rene Asmussen wrote:

> Nix, han publicerer dem her, for senere at kunne prale af de hits som vi
> herinde generere. Den billigste måde at genere hits på sit site. Jeg bruger
> også kun dette forum af samme årsag!

Ja i juni havde jeg kun 39.292 uniqe visits og 246.012 page views,
men det er jo også sommer og ferietid...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:33

lol dem kan man sgu da selv sidde og skrive i sin counter. Man kan desuden
selv generere de hits ved at tilføje dem alle mulige steder. Og når man
kender dig, så skal du nok få lavet mange hits i alle de debatter du roder
dig ud i

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 22:39

Rene Asmussen wrote:

> [...]
> kender dig, så skal du nok få lavet mange hits i alle de debatter du roder

En counter er da noget for amatører, min statistik er baseret på
serverens logfiler.

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Anders F

Dato : 18-07-04 23:28

> En counter er da noget for amatører,

Ligesom dette forum....

> min statistik er baseret på
> serverens logfiler.

Same - same. Hits er for amatører og sælgere af bannerreklamer...
Og jeg tvivler på at Ebbe får solgt billeder til læsere af denne gruppe.

Generelt ville jeg ønske at folk ville linke direkte til deres _gode_
billeder - for hvis jeg skal spilde min tid på halv-gode billeder skal det
sgu' være mine egne!
Mit mantra "volume is king" gælder kapital - ikke kunst....

Ærbødigst,
Anders

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 23:46

Anders F wrote:

> Generelt ville jeg ønske at folk ville linke direkte til deres _gode_
> billeder - for hvis jeg skal spilde min tid på halv-gode billeder skal det
> sgu' være mine egne!

Jeg er for så vidt enig, men smag og behag er jo forskellig...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Gleit

Dato : 18-07-04 19:46

> [...]
> fiskerihavnen der ligger lige syd for Sjællandsbroen.
>
> Der også nogle enkelte knipserier fra en tur i mit lokalområde.

jeg er vild med det her
http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_blikplade_tag-57.html
Du har jo nærmest oparbejdet et speciale inden for tag-fotografering...

Fra : Morten Wartou

Dato : 18-07-04 19:58

"Martin Gleit" <martingl@stofanet*REMOVETHIS*.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_blikplade_tag-57.html
> Du har jo nærmest oparbejdet et speciale inden for tag-fotografering...

Nu skal du jo ikke prøve at være spydig. Hr. Ebbesen er faktisk en stor og
meget berømmet fotograf. Han anses af mange som værende Danmarks førende
stilladsfotograf, og har bragt megen nyskabelse indenfor såvel over- som
undereksponeringens kunst. Og ikke mindst er han kendt for at have opfundet
det såkaldte Al-Qaeda-snit, hvor beskuerens fantasi bliver sat på prøve. Man
må uundgåeligt tænke: "er manden mon skaldet?", "hvor mange øjne mon er i
det ansigt?" osv. Det er fotografi som flytter grænser!

Med venlig hilsen,

Morten Wartou

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:18

ha ha ha

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 22:01

Martin Gleit wrote:

> jeg er vild med det her
> http://www.photo-gallery.dk/new_photos/_blikplade_tag-57.html
> Du har jo nærmest oparbejdet et speciale inden for tag-fotografering...

Jeg takker for din interesse...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:17

ROFL!

Fra : C.Stensgaard

Dato : 18-07-04 20:39

Jeg græder....det er fandme sørgeligt

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 22:00

C.Stensgaard wrote:

> Jeg græder....det er fandme sørgeligt

Snup en kiks...))

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : C.Stensgaard

Dato : 18-07-04 23:15

Er vist nød til at kontakte Dancakes for at få en sending Mariekiks

Niels for helvede - hvornår kan du fremvise et billede der bare har lidt
kvalitativt fotografisk indhold ?

Kan du ikke selv se at du ikke kommer langt på serverstatistikker......måske
du skulle tage kursus som netværksadministrator og så droppe titlen
fotograf....

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-07-04 00:06

På ejendommeligvis fremsatte C.Stensgaard følgende påstand:

> Kan du ikke selv se at du ikke kommer langt på
> serverstatistikker......måske du skulle tage kursus som

Det gør han da, han kan jo sidde derhjemme og bilde sig selv ind, at
han er en pokkers karl!

Claus

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:18

enig

Fra : N/A

Dato : 18-07-04 23:11

Fra : Pico

Dato : 18-07-04 23:11

Det er dog utroligt så "barnlige" I kan være uge efter uge.
Har I slet ikke andet at lave end svine hinanden til ?
Min gamle morfar sagde altid "kan man ikke sige noget godt
om andre skal man hellere lade vær med at sige noget", hvad
med at udskifte "sige" med "skrive".
Pico

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 18-07-04 23:56

Pico wrote:

> [...]
> Min gamle morfar sagde altid "kan man ikke sige noget godt
> om andre skal man hellere lade vær med at sige noget", hvad

Tænk jeg synes det er sjovt, deres kommentarer viser jo, at de har
set på mine billeder.

Flere af dem har fast IP-adresse, så jeg kunne såmænd offentliggøre,
hvor mange page views hver enkelt af dem har genereret...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Per O.

Dato : 19-07-04 05:20

Niels Ebbesen wrote:

> [...]
>
> Flere af dem har fast IP-adresse, så jeg kunne såmænd offentliggøre,
> hvor mange page views hver enkelt af dem har genereret...

Vil du ikke godt prøve ....

Per O.

Fra : C.Stensgaard

Dato : 19-07-04 07:56

Ja fremvis du bare min IP mr. NetværksADM - jeg ser på de billeder som folk
griner af....Gleit fremviste et glimrende eksempel.... tror du nogensinde
jeg gad bevæge mig ind på dit site for at se på billeder ..... giv mig nu
dit bedste bud !!!!

Så viser jeg et billede i mellemtiden.

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-04 09:01

> Flere af dem har fast IP-adresse, så jeg kunne såmænd offentliggøre,
> hvor mange page views hver enkelt af dem har genereret...

Du har hermed min tilladelse (og opfordring) til at offentliggøre mine "page
views".

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 19-07-04 09:22

Jens Bruun wrote:

> Du har hermed min tilladelse (og opfordring) til at offentliggøre mine "page
> views".

Hmmm... jeg skal da ikke ha' din eller andres tilladelse til, at
offentliggøre statistiske data fra min web-server.

Men du har jo 30 IP'er (217.157.4.64 - 217.157.4.95), hvilket nok
skyldes, at du står som ansvarlig for noget fælles ADSL til en
boligforening, så dig er der ikke noget sjov ved...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : C.Stensgaard

Dato : 19-07-04 16:41

Sæt du dig ind i NAT og subnet....så kan vi snakke sammen når du er blevet
klogere Niels.

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-07-04 17:43

På ejendommeligvis fremsatte C.Stensgaard følgende påstand:

> Sæt du dig ind i NAT og subnet....så kan vi snakke sammen når du er
> blevet klogere Niels.

haha, det bliver da en ualmindelig kort samtale!

Claus

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-04 19:18

> Sæt du dig ind i NAT og subnet....så kan vi snakke sammen når du er blevet
> klogere Niels.

I'm not the one to inlighten him...