Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Ridser på et billede ?
Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 12:08

Jeg kom til at ridse et billede i indscanningen, hvad kan jeg gøre ved det ?

http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3199

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 18-07-04 13:07

Rene Asmussen skrev:

> Jeg kom til at ridse et billede i indscanningen, hvad kan jeg gøre ved det ?
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3199

hvis du forsøger dig med blur og stamp tool så kan du muligvis få
ridserne væk, pas dog på, det kunne godt gå ud over udtrykket i billedet

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : Ukendt

Dato : 18-07-04 13:22

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kom til at ridse et billede i indscanningen, hvad kan jeg gøre ved
det ?

> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3199

Søg evt. hjælp her:
http://www.digital-fotografering.dk/Litteratur.htm

Prøv også at skifte pæren, det ser ud som om billedet er blevet alt for
mørkt.

--
Mvh Kajo

Fra : Aksel

Dato : 18-07-04 20:11

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg kom til at ridse et billede i indscanningen, hvad kan jeg gøre ved det
> [...]

Det ligner da et af dine sædvanlige "mesterværker"

Hilsen Aksel

Fra : ha

Dato : 18-07-04 20:18

Rene Asmussen wrote:
> Jeg kom til at ridse et billede i indscanningen, hvad kan jeg gøre
> ved det ?

Du kunne jo starte med at undlade løgnen.

/ha

Fra : khs

Dato : 18-07-04 20:55

Du er da ikke helt uden humor

--
Karsten Hartmann Sørensen

khsblåbærgrødazlandk
(fjern det spiselige og indsæt
punktum før land)

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:18

lol

Fra : Peter T.

Dato : 18-07-04 22:17

Rene Asmussen leverede følgende historie fra de varme lande:

> Jeg kom til at ridse et billede i indscanningen, hvad kan jeg gøre ved
> det ?

Jeg tror du mere skal tænke på dit ridsede renomme her i gruppen end at
poste den slags nonsens.

--
Salg af googlesøgninger: en femmer pr. søgning.
**** Ugens tilbud: 10 søgninger til kun 40 kr ****

Jeg sælger også friseringer til 25 kr.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 18-07-04 22:22

ha ha ha .. mit renome herinde er uden indflydelse. Der bor 5,5 millioner i
Dk, fordi der er 10 mennesker herinde der synes jeg er en paphat, KAN
seriøst ikke bringe mit pis i kog Men tak fordi du gad spilde tid på mit
billede, samt at du ikke har sat mig i kill-filter. Det giver jo hits på
mine billeder.

/Rene

Fra : Ukendt

Dato : 19-07-04 17:18

"Rene Asmussen" skrev i en meddelelse
> [...]
på mit
> billede, samt at du ikke har sat mig i kill-filter. Det giver jo hits

Hvorvidt du er en paphat eller ej kender jeg ikke noget til.

Men hvis der er 20 "faste" skribenter her i gruppen, og de 10 mener du
er en paphat osv.
.... det er 50%. Det regner vi så lige om til danmarks 5,5 mill......
Er det ikke sådan man laver oponionsundersøgelser

--
Mvh Kajo

Fra : Claus Tersgov

Dato : 19-07-04 17:41

På ejendommeligvis fremsatte Rene Asmussen følgende påstand:

> [...]
> gad spilde tid på mit billede, samt at du ikke har sat mig i
> kill-filter. Det giver jo hits på mine billeder.

Og af ovenstående kan man udlede, at du blot er en overforkælet,
umoden karlsmart, som tilsyneladende ikke tænker ret langt!

At du overhovedet kan té dig sådan, når du er selvstændig
forretningsdrivende går over al forstand! Husk på, at der er *masser*
som læser med i dette forum, uden at de nødvendigvis ytrer sig. Dertil
kommer, at dit navn og dine indlæg ligger på en masser servere, så
hvis een eller anden i fremtiden søger på dit navn, for at se, hvad
der bliver skrevet om dig som fotograf, så får de bl.a. også dine
indlæg her i gruppen.

Din holdning og din attitude er *dybt* uprofessionel, og før eller
siden giver det bagslag. Og når du en gang bliver gammel nok eller
måske endda voksen, så vil du opdage, at din opførsel kan blive ris
til egen røv...

Hvorfor skulle folk have grund til at tro, at du ikke har samme
uprofessionelle og barnlige holdning til dine kunder og dit arbejde,
som du udviser i dette forum?!!

Claus

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-07-04 20:22

Claus Tersgov wrote:
> Hvorfor skulle folk have grund til at tro, at du ikke har samme
> uprofessionelle og barnlige holdning til dine kunder og dit arbejde,
> som du udviser i dette forum?!!

Du skal nok ikke regne med at René svarer forløbig.

Da hans Cybercity-ADSL er blevet lukket permanent skal han nok lige
have leveret en ny fra en anden leverandør..

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Casper Bang

Dato : 20-07-04 19:33

> Du skal nok ikke regne med at René svarer forløbig.
>
> Da hans Cybercity-ADSL er blevet lukket permanent skal han nok lige
> have leveret en ny fra en anden leverandør..

Det skal du ikke stole for meget på... jeg har fra cybercity før hørt at de
nu har sørget for at det ikke sker mere - en uge efter er han tilbage.

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-07-04 20:17

On Tue, 20 Jul 2004 20:32:55 +0200, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:

>Det skal du ikke stole for meget på... jeg har fra cybercity før hørt at de
>nu har sørget for at det ikke sker mere - en uge efter er han tilbage.

Tror du ikke at Cybercity til sidst bliver så træt af at blive
bombaderet med klager over een person at de til sidst tager det
alvorligt. Det tror jeg.

Den situation du refererer til var der da tale om at mange brugere
individuelt klagede eller var du den eneste? Med Rene Asmussen har
Cybercity modtaget klager fra mange brugere.

MVH Tommy

Fra : Casper Bang

Dato : 21-07-04 14:32

> Tror du ikke at Cybercity til sidst bliver så træt af at blive
> bombaderet med klager over een person at de til sidst tager det
> alvorligt. Det tror jeg.

Jo, læste fra en anden bruger at CC direkte havde skrevet at kontoen var
lukket... den har jeg ikke hørt før.

> Den situation du refererer til var der da tale om at mange brugere
> individuelt klagede eller var du den eneste? Med Rene Asmussen har
> Cybercity modtaget klager fra mange brugere.

Det var med René, ja. Men det ser ud til at de fik nok denne gang - men lad
os se om et par uger :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 19-07-04 20:01

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse

> Men tak fordi du gad spilde tid på mit
> billede, samt at du ikke har sat mig i kill-filter. Det giver jo hits på
> mine billeder.

Hvem har bild dig ind, at der er en sammenhæng mellem kill-filtre og hits på
dine billeder? Du er jo åbenlyst også uintelligent udover alle dine andre
egenskaber, som du på overbevisende måde har demonstreret i denne
nyhedsgruppe.

--
-Jens B.

Nu med ligegyldige, formåls- og talentløse knipserier

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-07-04 20:17

On Mon, 19 Jul 2004 21:00:53 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

> [...]
>dine billeder? Du er jo åbenlyst også uintelligent udover alle dine andre
>egenskaber, som du på overbevisende måde har demonstreret i denne

Det varer nok et stykke tid før han kan læse dette og reagere på
sædvanlig barnlig vis, han skal lige finde sig en ny internet udbyder!

MVH Tommy

Fra : Hans Joergensen

Dato : 19-07-04 20:23

Tommy Jensen wrote:
> Det varer nok et stykke tid før han kan læse dette og reagere på
> sædvanlig barnlig vis, han skal lige finde sig en ny internet udbyder!

Ah, jeg var ikke den eneste der fik en mail fra cybercity :)

// Hans

Fra : Tommy Jensen

Dato : 19-07-04 20:35

On 19 Jul 2004 19:23:04 GMT, Hans Joergensen
<haj@enterprise-server.dk> wrote:

>Ah, jeg var ikke den eneste der fik en mail fra cybercity :)

Nej og jeg synes det er rigtig godt at vide at Cybercity tager klager
alvorligt.

MVH Tommy

Fra : Peter Holm

Dato : 20-07-04 10:06

Hans Joergensen wrote:

> Ah, jeg var ikke den eneste der fik en mail fra cybercity :)
>
> // Hans

Det lyder sgu da FOR langt ude.
Må vi andre ikke se en scanning af det brev.

Rystet
Peter Holm

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-07-04 10:24

Peter Holm wrote:
> Det lyder sgu da FOR langt ude.
> Må vi andre ikke se en scanning af det brev.

-----
Hej Hans

Tak for din mail.

Kundens abonnement er blevet lukket permanent efter pågældende
gentagne gange har overskredet betingelserne for brug af Cybercity's netværk.

Mvh.
Simon Haugaard Pedersen
-----

> Rystet

Hvorfor det? han er jo en spammer..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : khs

Dato : 20-07-04 10:35

> Hvorfor det? han er jo en spammer..

Spammer?

Er han værrere end end de andre støjsendere herinde?

Hvem er den næste der skal lukkes?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 20-07-04 11:56

khs wrote:
> Spammer?
> Er han værrere end end de andre støjsendere herinde?
> Hvem er den næste der skal lukkes?

<cdepbu$pvj$1@news.cybercity.dk> ?

Har du læst det ? er det en normal bruger eller en
spammer der taler ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : khs

Dato : 20-07-04 20:48

Hej Hans.

Læst hvad?

Karsten

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-07-04 11:07

khs wrote:
> Læst hvad?

Dette msg-id hvor René Asmussen indrømmer at han kun bruger gruppen
for at få flere hits.

Du quoter som en hest..

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : khs

Dato : 21-07-04 12:37

Hans Joergensen <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

> Dette msg-id hvor René Asmussen indrømmer at han kun bruger gruppen
> for at få flere hits.

Jeg går ud fra at det er dette du mener: <cdepbu$pvj$1@news.cybercity.dk>
Har du selv prøvet at trykke på linket? Det starter en ny mail. Jeg har nu
lige fundet ud af at sætte "news:" foran og vupti kommer Renés besked op.
Renés indlæg er da ikke værrere end Nielses, men derfor skal Niels da ikke
have sin forbindelse lukket og sin forretning spoleret fordi hans
kommentarer falder nogen for brystet. Jeg må indrømme at jeg morede mig en
del over Renés indlæg med det ridsede billede. Jeg fik straks tanken at her
var et indlæg der ville få hussarene op at stå og påberåbe sig deres ret til
at administrere denne nyhedsgruppe gennem deres politisk korrekte meninger
og holdninger. Hvis man ikke gider se Renés billeder, kan man jo bare lade
være med at læse hans beskeder. Jeg synes også det er tosset at bede om at
andre kigger forbi ens billeder og så ikke gider svarer sagligt på de
saglige kritikpunkterne som enkelte læsere har fremsat.
René og Niels får på undeholdene vis en masse skribenter til at himle op om
en masse der ikke har noget at gøre med de oprindelige indlæg. Der er tilmed
folk der selv starter nye tråde hvis eneste formål er at svine
enkeltpersoner og deres renome og rygte grundigt til. Disse bidragydere til
gruppen, er efter min menig, dem der skulle have deres linier lukket. Det er
simpelt hen uanstændig opførsel i det offentlige rum som newsgroups er en
del af. Det er jo bagvaskelse og under al kritik. Lad dog de tossede indlæg
dø i fred.
En positiv effekt har de seneste ugers diskutioner dog haft. Folk er begyndt
at sætte en kategori på deres indlæg så man ved om det er kritik eller
teknik. Der er liv og udvikling i gruppen.

> Du quoter som en hest..

Ja, det kan jeg se. Derimod er jeg varmt klædt på og god mod dyr og børn.

> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

Tak for linken. Den er gemt i foretrukne. Set gør mange ting nemmere hvis vi
gør tingene nogenlunde på samme måde.

--
Karsten Hartmann Sørensen

khsblåbærgrødazlandk
(Erstat det spiselige vegetationsmix med et snabela og indsæt punktum før de
Danske initialer).

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-07-04 14:10

khs wrote:
> [...]
> lige fundet ud af at sætte "news:" foran og vupti kommer Renés besked op.

Jeg beklager meget jeg ikke tog højde for din defekte usenet-klient.
I min klikker man ikke på ting.

> Renés indlæg er da ikke værrere end Nielses, men derfor skal Niels da ikke
> have sin forbindelse lukket og sin forretning spoleret fordi hans
> kommentarer falder nogen for brystet. Jeg må indrømme at jeg morede mig en

Jo, hvis han spammede skulle han.

// Hans
--
http://www.ph33r.dk/ringdingding.mp3

Fra : khs

Dato : 21-07-04 14:35

> Jeg beklager meget jeg ikke tog højde for din defekte usenet-klient.
> I min klikker man ikke på ting.

Det er vel bare en teknisk detalje der ikke har med dette forum at gøre. Jeg
kunne bare ikke finde ud af at læse det indlæg du refererede til med denne
newsreader jeg har indstalleret. God er den ikke

> Jo, hvis han spammede skulle han.

Jeg er med på at spammere skal ud, men har lidt svært ved at se at grænsen
netop er overtråd i dette tilfælde. Min pointe er at jeg håber ISPerne tager
en kritisk vurdering af de klager der kommer ind, så der ikke lukkes linier
uden en fair begrundelse. For nogen er disse linier en del af deres levebrød
og derfor skal de naturligvis vogte sig for hvad de bruger dem til, men lidt
provokerende usenet indlæg skal ikke gøre at René ikke kan lægge sit arbejde
ud til beskuelse.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 21-07-04 15:32

khs wrote:
> [...]
> provokerende usenet indlæg skal ikke gøre at René ikke kan lægge sit arbejde

Nu har hans linie jo altså været lukket som advarsel et par gange før,
at han ikke fatter det skal vel ikke gå ud over os andre ?

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=43

Fra : Tommy Jensen

Dato : 21-07-04 15:42

On Wed, 21 Jul 2004 15:35:15 +0200, "khs" <khs@spam.spam> wrote:

> [...]
>en kritisk vurdering af de klager der kommer ind, så der ikke lukkes linier

Du skal se det i en sammmenhæng. Søg efter alle indlæg i denne pruppe
postet fra host port130.ds1-es.adsl.cybercity.dk læs alle indlæg og
kom så tilbage og sig at det ikke er fuldt berettiget at hans
forbindelse er blevet lukket.

Jeg er ret sikker på at Cybercity har vurderet klagerne kritisk og at
de ikke ville lukke hans forbindelse hvis ikke de mente at han havde
overtrådt betingelserne for brugen af Cybercitys netværk. Han har
endda fået 2 advarsler i form af midlertidig lukning af forbindelsen
som kun kunne ophæves ved at han underskrev Cybercity's betingelser
for at bekræfte at han har forstået, dette skete 2 gange inden hans
forbindelse blev lukket permanent så han har sandelig fået chancen for
at rette op på sin opførsel her i gruppen.

> [...]
>provokerende usenet indlæg skal ikke gøre at René ikke kan lægge sit arbejde

Det skulle han sandelig tænke på inden han skriver som han gør, tænk
på at alle hans udgydelser ligger til evig tid hos google så selv hvis
de ikke berettigede til lukning af forbindelsen så er de i den grad
til skade for hans fremtidige arbejde. Han har f.eks. udtalt at han
finder bryllups fotografering og festfotografering røvkedeligt og hvem
kunne finde på at hyre en fotograf til disse opgave når han går ind
til opgaven med den indstilling.

MVH Tommy

Fra : Tommy Jensen

Dato : 20-07-04 15:11

On Tue, 20 Jul 2004 11:35:04 +0200, "khs" <khs@spam.spam> wrote:

>Er han værrere end end de andre støjsendere herinde?

Ja han er ekstrem prøv at søg efter beskeder sent fra
port130.ds1-es.adsl.cybercity.dk , men visse andre burde også nedsætte
støjniveauet.

>Hvem er den næste der skal lukkes?

Jeg vil gætte på, hmm lad mig tænke: Rene Asmussen !

Hvorfor: Fordi det er mit gæt at når han ikke lærte noget af at få
lukket sin adsl midlertidigt 2 gange så lærer han sikkert heller ikke
af at få den lukket permanent. Der går sikkert ikke særlig lang tid
fra han har fået en ny adsl hos en ny udbyder før han er tilbage i
samme stil hvorefter hans nye udbyder får et hav af klager over ham og
til sidst bliver de så trætte af det at de også lukker hans
forbindelse og sådan kommer det sikkert til at foregå i meget lang
tid.

MVH Tommy