Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Firmware til powershot A40
Fra : .Kody

Dato : 17-07-04 22:53

Hejsa

Jeg vil downloade ny firmware til min canon powershot a40, men jeg mangler
serienummeret da det er slidt væk
Er der en venlig sjæl, som vil enten låne sit serienummer ud, eller
downloade filen og maile den til mig ?

Den kan hentes her :
http://www.canon.co.jp/Imaging/PSA40/PSA40_Adjustment5-e.html

mvh

..Kody

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 18-07-04 10:44

..Kody skrev:

> Jeg vil downloade ny firmware til min canon powershot a40, men jeg mangler
> serienummeret da det er slidt væk

måske har du papirer liggende som det står i?

min far har alt fra mit tidligere a40, incl papirer, så jeg har ikke et
snr her, jeg har 1.1.0.x liggende downloadet i efteråret 02 hvis du kan
bruge det til noget?

> Den kan hentes her :
> http://www.canon.co.jp/Imaging/PSA40/PSA40_Adjustment5-e.html

Du kan måske have gavn af A40-users group?

jeg fandt flg indikation på første snr som _ikke_ skal bruge opgrade i
en newsgroup: 4422'5'xxxxx
ud fra det, og videnen om at der er lavet _mange_ kameraer i xxxx3xxxxx
serien har jeg selvkomponeret det her nr som ser ud til at virke fint

4422367383

mvh

Jesper Brunholm

--
Phønix - dansk folk-musik i front - <http://www.phonixfolk.dk/>
H.C. Andersen-Centret: <http://www.andersen.sdu.dk/>

Fra : .Kody

Dato : 18-07-04 12:02

> [...]
> ud fra det, og videnen om at der er lavet _mange_ kameraer i xxxx3xxxxx
> serien har jeg selvkomponeret det her nr som ser ud til at virke fint

Takker.

..Kody

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 18-07-04 16:45

..Kody wrote:
> Er der en venlig sjæl, som vil enten låne sit serienummer ud, eller
> downloade filen og maile den til mig ?

Du kan vist IKKE bruge et tilfældigt serienr, da det skal bruges til at
sikre sig, at du får den rigtige version af firmwaren.

Jeg kan ikke lige huske det - men mener st de første 4 cifre giver
model-typen - så de skal være rigtige - resten kan vist være tilfældige.....

Jan.

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk