Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
krit: flowerpower
Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-07-04 10:11

Han skræmte mine ællinger... Så jeg skød ham istedet for..-max-

Fra : ab©

Dato : 17-07-04 13:06

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Han skræmte mine ællinger... Så jeg skød ham istedet for..-max-

Det havde været et godt foto af en lille dreng, der løber, hvis han havde
været fri af omridset af personen bagved.

ab

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-07-04 16:07

"ab©"

> "-max-"
> >

> Det havde været et godt foto af en lille dreng, der løber, hvis han havde
> været fri af omridset af personen bagved.
>
> ab

Ja det er lidt surt med den baggrund, udtrykket kunne
ikke være bedre.. -max-

Fra : Pico

Dato : 17-07-04 19:29

-max- wrote:
> "ab©"

> Ja det er lidt surt med den baggrund, udtrykket kunne
> ikke være bedre.. -max-

Det er rigtigt, men du er god til PhotoShop så hvorfor frilægger du ham ikke
og lægger en anden baggrund på ?
Pico

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-07-04 20:03

"Pico"

> Det er rigtigt, men du er god til PhotoShop så hvorfor frilægger du ham ikke
> [...]

hmm, ja.. Jeg er ikke meget for så drastisk manipulation, men hvis det
skulle bruges i een eller anden sammenhæng, ville jeg da overveje det,
eller måske satse på et være heldig og gøre det rigtigt fra starten en
anden gang.. Jeg har jo rodet en del med billedet, baggrunden er lavet
meget mørkere og fået fjernet en hel del grønt, buskene strålede så de
andre elementer var endnu mere forstyrrende.. Tak for idden Pico!!-max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-07-04 14:28

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Han skræmte mine ællinger... Så jeg skød ham istedet for..-max-

Hej Max

Du fik ham altså ikke, han løber jo videre

M.V.H.....Benny..

Fra : ;o\)-max-

Dato : 17-07-04 16:09

"Benny Mortensen"

> "-max-"
> >

> Hej Max
>
> Du fik ham altså ikke, han løber jo videre
>
> M.V.H.....Benny..

Peace & Love... -max-