Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Evt. modlysblænde
Fra : John Poulsen

Dato : 15-07-04 21:24

Hejsa.

Selvom jeg ikke har SLR men Canon G3 med en LA-DC58B er jeg interesseret i
en modlysblænde til adapteren der kan fungere selvom jeg samtidig ønsker at
bruge POL-filter.

Findes der en sådan modlysblænde? Hvor kan jeg købe den og hvad er prisen i
givet fald?

Mvh.

John Poulsen

Fra : Jens Bruun

Dato : 16-07-04 08:16

"John Poulsen" <john@nosp.am> wrote in message

> Findes der en sådan modlysblænde? Hvor kan jeg købe den og hvad er prisen
> givet fald?

Hvis der er alm. filtergevind, kan du købe en gummi-modlyblænde i de fleste
fotobutikker. Sådan kan vel ikke koste meget mere end en hund.

--
-Jens B.

Fra : Thomas Mårlund

Dato : 16-07-04 22:25

> [...]
> bruge POL-filter.
>
> Findes der en sådan modlysblænde? Hvor kan jeg købe den og hvad er prisen

Man bliver til stadighed overrasket over hvad små, simple dimser kan koste -
især hvis de på nogen som helst måde kan skrues på et kamera. Jeg spurgte på
et tidspunkt hos Bingo om prisen på en step-up ring, og fik at vide at de
kunne skaffes til ca. kr. 150,-... Av av For at vende tilbage til emnet,
kan man på www.hama-danmark.dk finde ca. priser på forskellige ting og
sager, heriblandt modlysblænder. Kig selv på
<http://www.hama-danmark.dk/vareliste1.asp?start=11&GRP=00316&txt=Filter>.
Det ser ud til at priserne starter ved kr. 250,- - om der er med eller uden
moms ved jeg ikke.

/ThomasM

Fra : John Poulsen

Dato : 17-07-04 15:55