Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Politikens fotobog
Fra : Erik Aalund

Dato : 15-07-04 06:55

Hej,

Det har tidl. været muligt at købe Politikens Fotobog af Thomas Nykrog i
COOP butiker til en forholdsvis lav pris. Jeg nåede desværre ikke at få
fingerne i et eksemplar. Er der nogen der ved om de stadig ligger ude i
butikkerne? I vores lokale COOP bitukker kan jeg nemlig ikke finde dem
mere.

Mvh
Erik

PS.: Man kan jo ligeså godt bruge sommervejret til at læse gode bøger i
år

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-07-04 07:02

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> fingerne i et eksemplar. Er der nogen der ved om de stadig ligger ude i
> butikkerne? I vores lokale COOP bitukker kan jeg nemlig ikke finde dem

Sidst jeg var i Kvickly kunne man få den for 30 kr. det skulle ikke være
underligt hvis den stadig ikke var dernede.

Mvh
Simon

Fra : Erik Aalund

Dato : 15-07-04 07:56

> Sidst jeg var i Kvickly kunne man få den for 30 kr. det skulle ikke være
> underligt hvis den stadig ikke var dernede.

Arghhh og hvor ligger denne kvikly? For i Kvikly Xtra i Esbjerg kan jeg
ikke finde den.

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-07-04 08:20

> Arghhh og hvor ligger denne kvikly? For i Kvikly Xtra i Esbjerg kan jeg
> ikke finde den.

Tønder så hvis du vil køre lidt efter den, så kan du også lige komme til
tyskland og handle ØL og sprut, selvom der ikke er meget at spare mere, men
der er alligevel lidt

Mvh
Simon

Fra : OCB

Dato : 15-07-04 07:52

"Erik Aalund" <aalund@esenet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
> Erik
>
> PS.: Man kan jo ligeså godt bruge sommervejret til at læse gode bøger i

Jeg kan varmt anbefale dig at købe den nye "Politikens Store bog om Digital
Foto" - Den er hver en krone værd og så er det for engang skyld ikke Thomas
Nykrog der skriver. Jeg synes der har været lidt for mange "gengangere" i
hans bøger. Denne her er oversat fra Engelsk og gennemgår alt fra analog,
digital, billedebehandling, samt tips, juridiske forhold, m.m. Uden tvivl
bedste danske fotobog på markedet. (Ihvertfald som jeg kender til pt.)

Mvh Ole C. Boesen
www.condrup.dk

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-07-04 08:23

"OCB" <ole@FJERNMIGcondrup.dk> wrote in message

> [...]
> digital, billedebehandling, samt tips, juridiske forhold, m.m. Uden tvivl
> bedste danske fotobog på markedet. (Ihvertfald som jeg kender til pt.)

Alternativt hvis man kan engelsk så er Michael Freemans bøger bare i top.
Det er bøger om det enkelte tema, hvad angår lys, makro, potræt osv. de kan
fåes for en ganske fordelagtig pris på amazon
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/search-handle-form/ref=br_ncs_/026-4444338-9326015

Mvh
Simon

Fra : Claus Smith

Dato : 15-07-04 13:37

Kvickly i Ringsted har stadig 2 eksemplarer tilbage af bogen.

Claus Smith

Fra : Henrik Lumholdt Søre~

Dato : 17-07-04 15:26

Nu har de så kun 1 eksemplar.
Tak for tippet!
Venlig hilsen

Henrik L. Sørensen

Fra : kim vegeberg

Dato : 15-07-04 16:14

Prøv at kikke http://www.qxl.dk/ der er bøger til salg under foto
kim

Fra : Ole Sahl

Dato : 15-07-04 16:53

> [...]
> fingerne i et eksemplar. Er der nogen der ved om de stadig ligger ude i
> butikkerne? I vores lokale COOP bitukker kan jeg nemlig ikke finde dem

Prøv at gå ind på coop's hjemmeside (f.eks. www.fakta.dk )
derfra kan du finde mail/kontakt info så du kan komme i kontakt med deres
kundeservice. De kan fortælle dig hvor der er størst mulighed for at finde
bogen.

Mvh. Ole Sahl

Fra : Ukendt

Dato : 15-07-04 18:43

"> >
> [...]
> kundeservice. De kan fortælle dig hvor der er størst mulighed for at finde

Jeg lavede en hurtig rundrigning til nogle COOP butikker i området, og en
Superbrugs som jeg havde glem eksisterede havde den liggende til 79.75.

Tak for hjælpen.
Erik