Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Delete-knappen
Fra :

Dato : 15-07-04 00:34

Hej i gruppen. Sikkert forkert gruppe.
Hvordan får jeg min nyhedslæser til at sotere alle disse negative indlæg fra
og overføre dem direkte til skraldespanden hvor de høre
hjemme."Delete-knappen" er jo snart slidt op.

Fortsæt med jeres glade knipseri og lad den positive ånd komme igen med
positiv ,gerne skarp, konkret kritik hvor mange vil kunne lære lidt.
Hilsen Henrik (Amatør der endnu ikke er blevet indebrændt,sur og gnaven )

Fra : Simon Nielsen

Dato : 15-07-04 06:40

"HØ" <hh@city.dk> wrote in message news:cd4ftl$2k1k$1@news.cybercity.dk...
> [...]
fra
> og overføre dem direkte til skraldespanden hvor de høre
> hjemme."Delete-knappen" er jo snart slidt op.

Jeg kan se du bruger outlook express:
Du kan markere en meddelelse fra en sender og trykke på "message" derefter
på "block sende" så får du ikke den persons indlæg ellers skal du finde ud
af hvad du ikke gider læse i en besked og lave en message rule der fortæller
at den ikke skal hente beskeden eller flytte den til skraldespanden

Mvh
Simon

> Fortsæt med jeres glade knipseri og lad den positive ånd komme igen med
> positiv ,gerne skarp, konkret kritik hvor mange vil kunne lære lidt.
> Hilsen Henrik (Amatør der endnu ikke er blevet indebrændt,sur og gnaven )

Det gør vi så

Fra : Eyvind

Dato : 15-07-04 13:43

From: "HØ"
> Hvordan får jeg min nyhedslæser til at sotere alle disse negative indlæg
snip.....
> Hilsen Henrik (Amatør der endnu ikke er blevet indebrændt,sur og gnaven )

Henrik;
Det ville da være synd at berøve digselv fornøjelsen ved at læse disse gylp
fra nogle understimulerede, selvoppustede over-egoer!!!!
Personligt finder jeg dem aldeles underholdende, selv om jeg engang imellem
må gribe mig i at få medlidenhed med dem.
Du kender godt situationen med Moster Oda eller Onkel Farbror, der til
familiekomsammen p.g.a. psykopati, alkoholisme eller psykiske problemer,
bare kommer
længere og længere ud i dyndet, og alle bare krymper tæerne helt ind under
hælen.
De ved det ikke selv og de *vil* ikke vide det selv!
Psykopater, selvovervurderende klaphatte og des lignende er og bliver
udenfor
almindelige menneskers psykologiske rækkevidde. Du kan forsøge herfra og til
juleaften med at tale fonuft med dem, men de ejer simpelthen ikke
selverkendelsens
nådegave!
Og ikke før nogen får bakset dem ind i kolbøttefabrikkens blå vogn sker der
noget.
Tro mig! P.g.a. af et sådant tilfælde i min nærmeste omgangskreds undersøgte
jeg,
hvad professionelle sagde om det, og deres eneste råd var; flygt, flygt,
flygt.
Her på Internettet svarer det til; svar dem aldrig, argumenter aldrig med
dem,
ignorer dem og læn dig tilbage og forudsig situationen når andre gør det.
Det slår aldrig fejl!

Lad ikke den håndfuld nøddetærter her på listen få dig i gyngen.
Ignorer, ignorer, ignorer! Andre kan ikke lade være med at gå i gyngen, men
i det mindste vil det ikke få dit pis i kog.
'Nuff said !

Hilsner til Henrik fra en anden amatør der heller ikke er blevet
indebrændt,sur og gnaven.

Eyvind

"Der findes 2 regler her i livet:"
1) Fortæl aldrig *alt* hvad du ved.