Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kritik "Kaffe tid løs"
Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-04 11:06

Ingen fugle, bare et gade billede.. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1280758

Fra : Simon Nielsen

Dato : 14-07-04 11:29

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message
> Ingen fugle, bare et gade billede.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1280758

Pigen ude i venstre side bryder lidt billedet, på en mindre heldig måde.
Ellers er billedet flot, dejligt, stille og roligt og idylisk at kigge på.

Er det bare mig eller er vejn skæv og husene lige Må jeg spørge hvorhenne
du har taget billedet?

Mvh
Simon

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 14-07-04 12:17

"Simon Nielsen" <news@REMOVETHISsiho.dk> skrev i en meddelelse
> Er det bare mig eller er vejn skæv og husene lige Må jeg spørge
hvorhenne
> du har taget billedet?
>
> Mvh
> Simon
++++++++++++++++++

Hej Simon.

Jeg ville gætte på Buonos Aires, bare et gæt, hvis man ser titlen

Til max. Det er ikke kun fuglebilleder du kan tage, flot!

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-04 12:35

"Simon Nielsen"

> [...]
>
> Er det bare mig eller er vejn skæv og husene lige Må jeg spørge hvorhenne

Det er bare dig, der er ikke noget skævt ved billedet..)
Ja jeg ville godt have haft pigen tættere på, men jeg ville heller
ikke have hende foran eller forbi den gamle mand i døren, så det
var en take it or leave it situation. Det er ellers et hyppigt syn
i Buenos Aires med de tjenere der render rundt med kaffe,
andre steder i landet drak de mere Maté (en slags te der drikkes
af et specielt bægre med tilhørende mundstykke). Det er vidst
en drik man skal vende sig til og som man vidst kan blive totalt
afhængig af, ligsom med kaffe ) Tak for krit Simon!-max-

Fra : Jens Bruun

Dato : 14-07-04 12:25

> Ingen fugle, bare et gade billede.. -max-

Tak. Jeg foretrækker til enhver tid dine ikke-fuglebilleder, selvom dine
fuglebilleder er helt i top. Du har ikke tilfæligvis en version, hvor
kvinden er nået over i den sidste trediedel af billedet?

--
-Jens B.

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-04 12:41

"Jens Bruun"
> [...]
> fuglebilleder er helt i top. Du har ikke tilfæligvis en version, hvor
> kvinden er nået over i den sidste trediedel af billedet?

Det sku jeg nok have prøvet, tror jeg tænkte hun ville falde
i med frugterne - måske en dum tanke.. Godt tip Jens!-max-

Fra : hanzen

Dato : 14-07-04 12:25

> Ingen fugle, bare et gade billede.. -max-
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1280758

Der står da en Lårhøne ude til venstre.
--
hilzen
hanzen

Fra : ;o\)-max-

Dato : 14-07-04 12:42

"hanzen"

> "-max-"
> >

> Der står da en Lårhøne ude til venstre.
> --
> hilzen
> hanzen

Funny!!)-max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-07-04 12:55

> Funny!!)-max-

Hej Max

Venter stadig på du kommer med kaffen.... Læg så det kamera og kom afsted
..

M.V.H.....Benny..