Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder juli 04
Fra : [HCS] 4000

Dato : 12-07-04 21:20

Jeg har lagt lidt nue billeder på min hjemmeside.
Har du lyst, så tag et kik på dem.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*

*www.pbase.com/hcstune*

Fra : ;o\)-max-

Dato : 13-07-04 08:05

"[HCS] 4000"
> Jeg har lagt lidt nue billeder på min hjemmeside.
> Har du lyst, så tag et kik på dem.
> --
> hilsen Hans
>
> homepage: www.fotofritid.dk

Tak for kiget Hans, kritik har du ikke bedt om - og det kan
man jo godt forstå, hehe anmelderne her i ng er sku i dårligere
humør end vejr udsigten - Hrmph!!)
- Det kan jeg ikke ta' mig af solen skinner i mit indre når jeg
ser Sacre Cour i sådant et flot lys og Eiffel tårnet oplyst i natten.
Natteliv på Ramblaen har noget jeg godt kan li, den uskarpe
silluet og bilen i bevægelse giver noget til billedet. Vasketøj i
baggården syns jeg er sjovt men jeg er ikke sikker på den soft
effekt du har brugt her og på nogle af landskaberne. Kattinge
sø er ellers flot og det er portrættet af Louise og solnedgang
over fjorden også..
Generelt syns jeg mange af billederne er taget lidt for meget på
halv distancen. lidt mere engagement og flere mennesker på
rejsebillederne. Jeg ved godt det ikke er så let at gå op til fremmede
folk i et fremmed land og begynde at knipse, men det kan være
en sjov oplevelse og billederne blir mere vedkommende imo. -max-

Fra : ab©

Dato : 13-07-04 09:57

"[HCS] 4000"
> Jeg har lagt lidt nue billeder på min hjemmeside.
> Har du lyst, så tag et kik på dem.

Jeg har altid lyst - kan slet ikke lade være. Dine fotos er absolut over
middel, blandt andet mange af dine landskaber og div. hvor du går tæt på.

Synes at flere af dine fotos kunne være blevet en del bedre med noget mere
dybde, men det er jo ikke altid at der lige er en god forgrund ved hånden.

Efter min mening har du rigeligt med rammer på dine sider - når du så
tillige indrammer dine fotos, er det lidt synd, for det stjæler noget
opmærksomhed fra dine fotos. Måske kun du gøre indramningen og div. ekstra
visninger på siden valgfri. Du har pænt mange visninger - så måske skulle du
lade nogle af de fotos, som får mindst opmærksomhed falde ud.

ab

Fra : [HCS] 4000

Dato : 13-07-04 11:17

Tak til Jer begge for Jeres visit på hjemmesiden - det er altid dejligt når
nogen viser interesse.
Det er helt klart kommentarer er velkomne, og jeg vil selvfølgelig tage dem
til efterretning.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*