Smidning af linie ved banke på
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 07-05-01 15:55

Hej..

Jeg har en Zyxel omni.net LCD ISDN modem.

Jeg vil godt have, at når man kobler op med 2 linier på Internet. At når
man løfter røret, smider den en linie. Eller når der er nogen der
ringer.

Er der nogen der ved hvordan?

Sådan som det er nu, dytter den optaget hvis man løfter røret.

Og den siger "nætværket er optaget" når man prøver at ringe op på linien
fra mobilen... Den smider godtnok linien. Men den logger hurtigt på
igen, efter den har sagt optaget på mobilen.

Fra : Jackster

Dato : 08-05-01 09:40

Prøv at kigge her

ftp://ftp.zyxel.dk/public/faq/onet_faq.pdf

side 8-9

Fra : Jackster

Dato : 08-05-01 09:41

Bare lige en ting til elendig support side!

/Jackster

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-05-01 18:04

Tue, 8 May 2001 10:41:04 +0200, skrev "Jackster"
<!nygade33!@mail.dk>:

>Bare lige en ting til elendig support side!

Bare lige en til elendig citeringsteknik du bruger i dine svar.

Der er ingen grund til at medsende hele det indlæg [1], som du svarer
på og hvis du skrev under det du svarer på, så ville det blive mere
uoverskueligt.

Hvis alle gjorde det, så ville indlæg blive megalange.

Evt. svar herpå bliver bragt i news:dk.admin.netikette, hvortil der er
sat fut, som bedes respekteret, da debat om dette hører hjemme i
netikettegruppen.

Fut = follow up to eller på dansk, Opfølgning til

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark