Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Levetid L objektiver
Fra :

Dato : 11-07-04 14:05

Hej i gruppen
Hvad er der af forventet levetid på ældre (> 8år) L objektiver?
Hilsen Henrik

Fra : [HCS] 4000

Dato : 11-07-04 14:50

Det kommer an på hvor meget det bliver brugt. Jeg tror ikke du kan sætte et
antal år på. Hvis du tænker på at købe brugt, skal du nok se på hvem der har
brugt det. Er det er proff. reportagefotograf eller en glad amatør.

hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk
*Coppermine Photo Gallery*
*www.pbase.com/hcstune*

Fra : Michael Holm

Dato : 11-07-04 16:31

Mit Canon EF 80-200mm 2.8L objektiv er produceret i 1990, og det er statid
skarpt og hurtigt nok til at imponere en ven som lige har købt et 70-200
2.8L USM IS

--Michael