Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
D70 - hvad er bedst ?
Fra : A.M.D.

Dato : 10-07-04 18:10

Hej alle,

I dag har var jeg hos min lokalle fotoforhandler for at kigge / snakke lidt
om den nye D70.
Jeg fik tilbud på:

1.D70 hus + nikkor dx 18-70mm eller
2.D70 hus + nikkor 28-80mm + 70-300mm eller
3.D70 hus + sigma 18-50 + 55-200mm

alle varianter til samme pris!

Hvad gør jeg bedst til at vælge ? Jeg er nu mest interesseret i portræt
fotografering.

På forhånd tak

Alexander

Fra : Claus Smith

Dato : 10-07-04 18:10

Du skal købe din D70 sammen med en Nikkor DX 18-70.

Hvis du så senere vil udvide objektiv samlingen så skal du gå efter en
80-200 bl. 2,8.

Så er du godt kørende fremover.

Claus Smith

Fra : Helge Olsen

Dato : 10-07-04 23:59

"A.M.D." <zeus_geaXXX@orangenet.dk> wrote in message
> [...]
> 3.D70 hus + sigma 18-50 + 55-200mm
>
> alle varianter til samme pris!
>
> Hvad gør jeg bedst til at vælge ? Jeg er nu mest interesseret i portræt

18-70mm. Glimrende objektiv, prisen tatt i betraktning. Det andre
nikkorparet kommer på 2 plass, sigma mommer sist. Med et så godt kamera
ville det være en skam å spare på glasset foran sensoren :)

/Helge