Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Linse vil ikke lukke
Fra : Jimmy E. Frederiksen

Dato : 10-07-04 09:35

Hej!

Jeg har et Olympus C3030Z kamera, som min 1½-årige datter har smidt sand
efter (hun blev vel træt af at jeg altid jagtede hende som en anden
paparazzi).

Nu vil linsen ikke lukke i, da der er nok er nogle sandkorn som sidder fast.
Kan jeg bare prøve at være lidt voldsom og hive i linsen og se om det løsner
noget?

Kameraet er forsikret, men jeg synes kanske godt om det og vil helst hvis
jeg selv hurtigt kunne fixe det.

Jimmy

Fra : Claus Smith

Dato : 10-07-04 10:38

> Jeg har et Olympus C3030Z kamera, som min 1½-årige datter har smidt sand
> efter (hun blev vel træt af at jeg altid jagtede hende som en anden
> paparazzi).

Som de siger i Terkel i Knibe: Så kan du lære det!!! Flot allerde i den
alder at kunne jage paparazzier væk! *G*

> Kameraet er forsikret, men jeg synes kanske godt om det og vil helst hvis
> jeg selv hurtigt kunne fixe det.

Jeg ville kontakte min fotohandler og få dem til at reparere det fremfor at
forsøge selv, ved ikke om den omtalte forsikring også dækker såfremt at du
selv har forsøgt dig.

Claus Smith

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 10-07-04 10:45

"Jimmy E. Frederiksen" <jimmy@remove.e-frederiksen.dk> skrev i en meddelelse
> Hej!
KLIP
> Kameraet er forsikret, men jeg synes kanske godt om det og vil helst hvis
> jeg selv hurtigt kunne fixe det.
>
> Jimmy
+++++++++++++++++++++++

Hej Jimmy.

Hvis det er forsikret, så synes jeg at det ville være dumt, at selv begynde
at pille ved det, det ender med at din forsikring ikke vil dække det, da du
selv har haft fingerne i det.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk