Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
"Billig" Professionel Fotografering, Hvor?~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 09-07-04 23:38

Kære NG

Først, vil jeg lige sige at jeg ikke ved om min forespørgsel er OT, men
hvis at den er, så må i godt foreslå alternative grupper som er bedre at
smide mit spørgtsmål i. Men umiddelbart virker dennne her som den
oplagte.

Men mit spørgsmål er som følger.

Jeg har længe gået og har kunne tænke nogle ordentlige og gode billeder
af mig selv. Godtnok har jeg selv et digital kamera, men selvudløser er
ikke lige frem vejen frem, og pasfotos slår ikke helt til.

Problemet ligger så i at jeg har været rundt i nogle af de lokale
fotoforretninger og snakke med dem og har fået priser på mellem 3-600 kr
og det uden at jeg realt set har et billede ved håden.

Men tænkte på om det ikke kunne gøres billigere, enten det eller på en
anden måde så at jeg måske stadigvæk giver 3-600 kr men så til gengæld
for en hel del billeder fx på en cd eller deslige??.

Findes der vitrkeligt ikke nogle fotografer der arbejder billigere eller
kører det på en anden måde??.

Vil heslt gerne have det så billigt så muligt, og da også gerne gratis
hvis at det kan lade sig gøre. Og skulle der være et ønske om at benytte
nogle af de billeder der forhåbentligt bliver resultatet i et galleri så
vil jeg skam gerne give tilladelse til det-

På forhånd tak for din/jeres tid.
Flemming Jacobsen

Fra : Per O.

Dato : 10-07-04 00:15

Thunderbird [7100] wrote:
KLIP
> [...]
> benytte nogle af de billeder der forhåbentligt bliver resultatet i et
> galleri så vil jeg skam gerne give tilladelse til det-

Hvilken slags billeder, optaget hvor og hvor mange ?

Kommer du fra Vejle (7100 er i hvert fald Vejle)

Per O.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 10-07-04 18:28

On Sat, 10 Jul 2004 01:14:44 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

>Thunderbird [7100] wrote:
>KLIP

>Hvilken slags billeder, optaget hvor og hvor mange ?

portært og nogle af mig i profil, hvor at jeg forhåbentlig kommer til at
se normal ud :)

>Kommer du fra Vejle (7100 er i hvert fald Vejle)

Jæps det gør jeg. Bor i midtbyen
Flemming Jacobsen

Fra : Per O.

Dato : 10-07-04 21:51

Thunderbird [7100] wrote:

> portært og nogle af mig i profil, hvor at jeg forhåbentlig kommer til
> at se normal ud :)

> Jæps det gør jeg. Bor i midtbyen

Jamen så er vi jo fra samme by. Kom med et tibud, så snakker vi om det.

Per O.

Fra : Michael Holm

Dato : 10-07-04 01:04

Hej Flemming,

Hvor gammel er du? - Ser du godt ud?

En af mine venner laver den slags billeder for professionelle modeller, og
måske kan han overtales til at lave dine billigt, hvis han selv kan bruge
billederne i hans portfolio. Hvor bor du?

Bor i København.

--Michael