Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
? til memory stick
Fra : chrsof

Dato : 09-07-04 20:47

jeg har købt et memory stick på 256 mb, men da jeg fik den med posten idag
stod der total 256 mb / 2x128 mb.

Er det normalt, eller er jeg blevet snydt.

mvh
Lene

Fra : Pico

Dato : 09-07-04 21:51

chrsof wrote:
> jeg har købt et memory stick på 256 mb, men da jeg fik den med posten
> idag stod der total 256 mb / 2x128 mb.
>
> Er det normalt, eller er jeg blevet snydt.

Begge typer findes. Jeg mener at du skal vende memory sticken når de 128 mb
er brugt. Det må da være meget upraktisk og hvis du f. eks. vil optage video
(går ud fra det er Sony) kan du "kun" optage 128 mb, hvorefter du må stoppe
og vende kortet. Det sker garantert på det mest intersante sted
Pico

Fra : [HCS] 4000

Dato : 10-07-04 08:18

Jeg tror du har købt den type hvor der sidder en lille omskifter på. Det
svarer faktisk til to selvstændige kort med hver 128 MB, og egentlig
beregnet til ældre SONY kameraer som var begrænset til 128 MB. Hvis dit
kamera er af nyere dato understøtter det op til 256 MB, og du kunne have
brugt et kort uden omskifteren.
--
hilsen Hans

homepage: www.fotofritid.dk