Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Panasonic LumixFZ10
Fra : Rado

Dato : 09-07-04 17:32

Nogen der ved om Panasonic Lumix FZ10 har plast- eller metalhus?

Jeg overvejer at købe den i sort, men har dårlige erfaringer med et 35
mm spejlrefleks i mat sort plast, der var meget sart og hurtigt kom
til at se meget grimt ud, fordi det matte blot var et lag der var lagt
på, som efterhånden blev gnedet af der hvor man rørte ved det, så den
sorte blanke plast indenunder stod frem. Nogen der har erfaring med
den sorte FZ10 på det område?

--
Rado

and why. Then do it. - Robert Heinlein

Fra : Jens

Dato : 09-07-04 23:18

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> på, som efterhånden blev gnedet af der hvor man rørte ved det, så den
> sorte blanke plast indenunder stod frem. Nogen der har erfaring med

Plasthus, men af en god kvalitet. Overfladen er ikke helt glat, og det giver
et godt greb om kameraet samt minimerer synet af småridser. Jeg tror at det
skal bruges meget flittigt hvis overfladen skal slides blank. Alt i alt et
fortrinligt kamera, der fortjener en bedre markedsføring herhjemme.

--
M.V.H.

Jens

Fjern "no_spam." ved mail.