Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
www.kamerashop.dk ??
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-04 12:08

Hej NG.

Nogle som har erfaringer med www.kamerashop.dk ??

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg
Mit hold i DR's Tour' 2004 managerspil: http://www.012.dk/holdtour.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 08-07-04 12:46

> Nogle som har erfaringer med www.kamerashop.dk ??

Hej Christian.
Ved opslag på www.cvr.dk, finder jeg at shoppen er ejet af Sct. Pauls Foto.
Et lille opslag på google.com, finder dette som første link:
http://www.sctpaulsfoto.dk/. Måske du skulle kigge på det inden du handler
dér
Endvidere ser det ved første øjenkast ikke ud til at de bruger 128-bit
kryptering ved betaling med kort over nettet. Jeg turde nok ikke...
Det skal lige siges at jeg ikke har handlet med dem, hverken i shoppen på
internettet eller forretningen IRL.

Mvh. Jakob

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-04 12:47

"JBT" <write direct in newsgroup> wrote in message

> [...]
> kryptering ved betaling med kort over nettet. Jeg turde nok ikke...
> Det skal lige siges at jeg ikke har handlet med dem, hverken i shoppen på

Mange tak.

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-07-04 16:11

Overvejer kraftigt at købe en 17-40 L hos...kan ikke finde det nogen steder
på lager til en ordentlig pris...

Fra : NPS

Dato : 08-07-04 16:21

jeg har lige købt en hos TECHNIKdirekt.de, bestilt den 27/6 og kommet med
posten idag, til den nette sum af 5480 kr. + forsendelse. Og jeg kan kun
sige at jeg er super tilfreds med den indtil videre, kanon skarp og
lynhurtig autofokus, selvom det ikke er det jeg bruger mest til mine
landskabsbilleder.

NPS

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-07-04 16:24

"NPS" <nps@nospamesenet.dk> wrote in message
> [...]
> sige at jeg er super tilfreds med den indtil videre, kanon skarp og
> lynhurtig autofokus, selvom det ikke er det jeg bruger mest til mine

Mærkeligt...har skrevet til dem et par gange på den seneste hvor de ikke
havde det eller vidste noget som helst...prøver igen

Fra : NPS

Dato : 08-07-04 16:29

da jeg spurgte kunne de heller ikke give mig noget svar, men alligevel kom
den rimelig hurtigt, om du kan være lige så heldig ved jeg ikke. Hvor er du
fra, for hvis det ikke er for langt væk fra mig så kan du jo få lov at prøve
det inden du beslutter dig. Er selv fra esbjerg.

Fra : Martin Gleit

Dato : 08-07-04 19:56

> [...]
prøve
> det inden du beslutter dig. Er selv fra esbjerg.

Mange tak for tilbuddet...er fra Århus...Er ikke helt utænkeligt jeg kommer
forbi Esbjerg i løbet af sommeren men skulle gerne ha skaffet mig et
inden...men ellers tak...

Fra : Peter Nielsen

Dato : 15-07-04 09:39

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message news:<40ed2afe$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> Hej NG.
>
> Nogle som har erfaringer med www.kamerashop.dk ??

Ja...kameraet blev bestilt torsdag aften og kom med posten mandag
morgen, pengene hentet på Dankortet uden problemer.

Jeg fik godt nok lidt kogte boller da jeg så den omtalte hjemmeside

Peter