Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
FORSLAG
Fra : Jens Jensen

Dato : 07-07-04 09:39

Jeg interesserer mig for fototeknik, men ikke for andres billeder (undskyld)

Var det en idé, at opdele gruppen i hhv. teknik og billeder?

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-07-04 09:50

"Jens Jensen" <hansemannæluchter@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg interesserer mig for fototeknik, men ikke for andres billeder
(undskyld)

Det er du sgu' da i din fulde ret til.

> Var det en idé, at opdele gruppen i hhv. teknik og billeder?

Dårlig idé, hvis du spørger mig. Derimod kunne jeg godt set det
hensigtsmæssige, hvis vi blev enige om at annoncere indlægstype i
emnelinien, f.eks. "Teknik: Hvordan bruges USM...", "Kritik: Billeder
fra...", "Forbruger: Er Medion et godt..." osv.

Jeg finder denne gruppes mangfoldighed af personer og indlægstyper meget
positiv.

--
-Jens B.

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-07-04 10:32

Jens Jensen wrote:

> Jeg interesserer mig for fototeknik, men ikke for andres billeder (undskyld)

Tja jeg synes, at nybegyndernes endeløse snik-snak om hvilket kamera
der er bedst og billigst, og hvilke DSLR-kameraer og objektiver som
er de bedste, er uendligt kedsommelige og uinteressante.

Det er nemlig ofte sådan, at de der som ikke kan finde ud at
fotografere, de kaster sig over at snakke om fotografisk hardware,
for her kan alle være med, den eneste forudsætning er, at man kan
læse kameraproducenternes brochurer og nogle tekniske data.

Jeg foretrækker snak om billeder og fotografering, henvisninger til
billeder er efter min mening de bedste indlæg i denne gruppe.

> Var det en idé, at opdele gruppen i hhv. teknik og billeder?

Nej, hvis jeg kan finde ud af at frasortere indlæg/tråde om
fotografisk hardware og indkøb af dette, så kan du nok også finde ud
af, at frasortere de indlæg/tråde der ikke interesserer dig...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen