Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede på spillekort
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 06-07-04 22:04

Jeg har set at man hos Pixum kan få lavet spillekort med et af ens egne
billeder som bagside. God gaveidé, men desværre er der kun 32 kort, hvilket
der vidst nok kun skal bruges til at spille tysk skat.

Kender nogen til et sted hvor man kan få lavet noget tilsvaende, men med 52
kort + jokere?

Lars

Fra : Henrik \(4000\)

Dato : 07-07-04 00:41

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der vidst nok kun skal bruges til at spille tysk skat.
>
> Kender nogen til et sted hvor man kan få lavet noget tilsvaende, men med

Hej Lars

Et hurtigt søg på Google gav følgende adresse:
http://www.indysign.dk/kunder/jysk2/kopicenter.php

Nederst på siden står der at man kan give spillekort med eget motiv på
bagsiden, desværre er der ingen pris, men hvis du undersøger det, må du da
gerne lige lægge et svar på det her i gruppen, måske jeg også kunne finde på
at brude den ide

MVH
Henrik

Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 07-07-04 07:48

> Et hurtigt søg på Google gav følgende adresse:
> http://www.indysign.dk/kunder/jysk2/kopicenter.php

Du er enten meget hurtig eller også har du bare gode stikord til
Google, for jeg kan ikke finde det (og jeg havde også prøvet
inden jeg skrev første gang - selvfølgelig!)

Jeg har prøvet at kontakte Jysk Grafik, men der er ferie. Ved
omstillingen mente de dog at prisen lå mellem 100-200 kr + moms,
men det var ret usikkert.

Måske lidt pebret, og jeg ville gerne høre om andre steder hvis
nogen kender til dem, eller blot er "skrappe" til Google.

I min søgning faldt jeg over dette link, som måske kunne være et
alternativ. Kortspillet med de 55 Sadam eftersøgte i Irak. Koster
69 kr.
http://www.bossman.dk/art.php?art_id=284

Lars