Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Flere skud fra min seneste fototur!
Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 14:01

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 06-07-04 14:13

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
news:cce7pr$18i0$1@news.cybercity.dk...
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3057
>
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3060
>
> Mvh
> Rene

Flot som sædvanligt Rene, jeg synes måske der er lidt for meget luft over
den første model, og personligt ville jeg foretrække en lidt tættere
beskæring i det billede...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Sogaard

Dato : 06-07-04 18:18

> Flot som sædvanligt Rene, jeg synes måske der er lidt for meget luft over
> den første model, og personligt ville jeg foretrække en lidt tættere
> beskæring i det billede...

Har i virkelig ikke andet i hovedet end beskæring?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-07-04 14:19

Rene Asmussen wrote:

> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3057
> http://www.photoinspiration.dk/details.php?image_id=3060

Tja Rene, jeg har ikke kikket på billederne, men ska' vi vædde på,
at det er billeder optaget i en location af nedrivningsklart slum,
og der er en yngre kvindlig fotomodel, som fraværrende kikker til
højre eller venste, og billedernes farveholdning er brunlig og dyster...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 14:23

Niels Ebbesen wrote:
> [...]
> og der er en yngre kvindlig fotomodel, som fraværrende kikker til
> højre eller venste, og billedernes farveholdning er brunlig og dyster...

Det er faktisk ikke helt tilfældet... det ene er tonet meget grønt,
og det andet hen i det blå, og det er kun det ene billed hvor hun
kigger fraværende ud af billedet..

Hm, jeg synes nu aldrig jeg har mødt kvinder i tynde kjoler sådan
nogle halvskumle steder....

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Martin Gleit

Dato : 07-07-04 00:06

> [...]
> kigger fraværende ud af billedet..
>
> Hm, jeg synes nu aldrig jeg har mødt kvinder i tynde kjoler sådan

Har du nogensinde mødt en hobit?

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 07-07-04 01:00

Martin Gleit wrote: