Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-basen
Fra : Skodberg

Dato : 06-07-04 10:05

Det kører vist ikke helt for Foto-basen ...
http://www.foto-basen.dk/?page=4&mode=showreply&fora=28&topic=482

Hvad er der gået galt ?

Venligst
Søren

Fra : Klaus Johansen

Dato : 06-07-04 10:30

Hej Søren

Der er jo lidt problemer på alle foto sider ik' Søren.

Du har vist også været på Foto-Basen, eller hvad???

Link til et til dem der ikke kender "Søren Skodberg"
http://www.photosig.com/go/users/view?id=2742

Hilsen Klaus Johansen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 14:10

Tjaaa .. der er ikke så meget nyt under solen her. Som Ole C. også skriver i
debatten, så har TC og de andre "ledere" på basen, mange gange spurgt folk
til råds på sitet, og glædeligt benyttet sig af de mange gode ideer(Også
mange af mine bla.). Men støtten fra bossen selv gælder kun som
envejskommunikation (altså til hans fordel). Når man har givet en del
forventer man også at få lidt igen. Det glemmer ledelsen på basen bare. Så
for mig og se er basen blevet en dødsejler i det store hav af mange andre
ligegyldige sites. I starten var der et fint potentiale. Men nu ligner det
mest af alt en lille lukket kaffeklub som så mange andre af DK´s fotoklubber
pt. må slås med. Det er ikke så mærkeligt at de unge mennesker ikke ligefrem
står i kø for at komme ind i fotoklubberne rundt omkring i det lille
kongerige. Der skal nyt image og nye ideer ind i toppen af kransekagen,
ellers kører kaffen og krænsekagen showet, istedetfor billederne. Prøv f.eks
bare at se de seneste 50 uploads på basen eller FK, og sammenlign dem så med
de seneste 100 på www.photoinspiration.dk og stil dig så det spørgsmål,
where do you wanna be ?
Jeg støtter Jakob Hansen og hans site photoinspiration, fordi han satser på
billeder, og ikke på kedelige vrøvleagtige debat forums. FOTOGRAFIET er det
det handler om ikke, vrøvl og personlig fnidder! Nå men bare min mening, jeg
vil ud og lave billeder, hygge!

/Rene

Fra : Per O.

Dato : 06-07-04 15:36

Skodberg wrote:
> Det kører vist ikke helt for Foto-basen ...
> http://www.foto-basen.dk/?page=4&mode=showreply&fora=28&topic=482
>
> Hvad er der gået galt ?
>
> Venligst
> Søren

Det udsagn holder vist ikke helt vand !
Se antallet af personer som skriver netop i den tråd du henviser til, og se
derefter hvor mange medlemmer de er på Foto-Basen. En simpel
procentberegning giver resultatet = flueknepperi. Hovedparten er ¨benbart
ikke interesseret i at gå ind i den lidt latterlige diskussion. Hvis dette
link skulle vise at der er problemer, ja så har alle sites problemer,
medmindre 'problemerne' bliver slettet af webmaster undervejs.....

Per O.

Fra : Thomas Corell

Dato : 06-07-04 15:50

Per O. wrote:

> Det udsagn holder vist ikke helt vand !
> Se antallet af personer som skriver netop i den tråd du henviser til, og se
> derefter hvor mange medlemmer de er på Foto-Basen.

Jeg hæfter mig ved at det som site-ejerne skriver i den tråd.

Det jeg hæfter mig ved, er at der (så vidt jeg kan læse i tråden) er 3
som står for sitet. Den ene har man ikke hørt fra længe.
'Administratoren' skriver:

"...Men men men hvad kommer der tilbage?
Ja, stort set ikke andet end brok og ballade. Ja faktisk så meget så
man sågar overvejer at lukke siden???..."

Og den sidste af de tre skriver:

"Jeg kan kun give Klaus ret i det han skriver og jeg står 100 % bag
ham..."

Jeg ved ikke hvad der er sket, som har medført d.o. udtalelser...

> Hvis dette
> link skulle vise at der er problemer, ja så har alle sites problemer,
> medmindre 'problemerne' bliver slettet af webmaster undervejs.....

Hvor mange sites kender du, hvor 2/3-del af bagmændende udtaler at de
fristes til at lukke sitet ?

--
Don't waste space

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 19:37

Jeg kunne ikke være mere enig end i det du skriver her Hr. Corell : "Hvor
mange sites kender du, hvor 2/3-del af bagmændende udtaler at de
> fristes til at lukke sitet ?"

- I rest my case!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-07-04 19:21

Per O. wrote:

> medmindre 'problemerne' bliver slettet af webmaster undervejs.....

Og hvis en web-moster starter på at slette brugernes debatindlæg og
billeder, så har han squ først et alvorligt problem...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 19:38

Hva ´fanden det troede jeg aldrig skulle ske. Jeg er for engangs skyld
totalt enig med hr. Næbbesen!

/Rene

I rest my case!

Fra : Per O.

Dato : 06-07-04 22:44

Niels Ebbesen wrote:

> Og hvis en web-moster starter på at slette brugernes debatindlæg og
> billeder, så har han squ først et alvorligt problem...

Det er jeg nok nødt til at støtte dig i ... Også selv om 'mosteren' gør det
i den bedste mening....

Per O.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 06-07-04 19:36

Tjaaa kan kun bede dig læse tråden ordentligt, så kan du jo se hvad det hele
handler om.

Fra : Rene Asmussen

Dato : 08-07-04 14:12

*lol* Nu har de slettet indlægget. Vi må have ramt et ømt punkt

/Rene

Fra : Klaus Johansen

Dato : 08-07-04 19:00

Nu må vi da håbe du kan find noget at rakke ned på. Ellers har du det jo
ikke godt!!!??!!?!??
God jagt Rene

Hilsen Klaus Johansen