Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bare en lille fyr
Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 06:55

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 08:17
Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 08:21

-max- wrote:
> Fra samme årgang
> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1273904

Den her er vist også fra den årgang ? :)

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-20/CRW_3586.jpg

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Hans Kruse

Dato : 06-07-04 08:49

Ja, sikken en forskel. Hans, du mangler lyset.....

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 08:53

Hans Kruse wrote:
> Ja, sikken en forskel. Hans, du mangler lyset.....

Jeg ved det.. det var aften og i skygge.

// Hans
--
http://ph33r.dk - Vejen til et fjollet liv

Fra : Thomas Pedersen

Dato : 06-07-04 11:01

> Ja, sikken en forskel. Hans, du mangler lyset.....
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse
> http://www.pbase.com/hkruse
>

> "Hans Joergensen" <haj@enterprise-server.dk> wrote in message

Det er nogle dejlige billeder I har lagt på nettet der. Det får mig til at
savne et kamera helt vildt Man må give de andre ret i, at Hans' billede
mangler lidt lys.

MVH
Thomas

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 08:53

"Hans Joergensen"

> Den her er vist også fra den årgang ? :)
>
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-20/CRW_3586.jpg
>
> // Hans

Ja da - meget cute - jeg bladrede lidt videre, wow så var der
lige pludselig en hel flok - og bagefter dukker der en masse
mennesker op der sidder og spiser, hehe -
Hans - uuaah det er da ondt!)-max-

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 09:03

-max- wrote:
> Ja da - meget cute - jeg bladrede lidt videre, wow så var der
> lige pludselig en hel flok - og bagefter dukker der en masse
> mennesker op der sidder og spiser, hehe -
> Hans - uuaah det er da ondt!)-max-

Feriebilleder

// Hans
--
Gumminumser == Champignons

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 09:17

"Hans Joergensen"

> Feriebilleder

Andesteg..-max-

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 06-07-04 09:18

Hans Joergensen wrote:

> Den her er vist også fra den årgang ? :)
>
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-20/CRW_3586.jpg

Tja Hans, hvis vi satte dit og -max's billeder op ved siden af
hinanden, så kunne dit være eksempel på et dårligt billede, og
-max's kunne så være eksemplet på et godt billede af den samme
type motiv...

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 09:22

Niels Ebbesen wrote:
> [...]
> hinanden, så kunne dit være eksempel på et dårligt billede, og
> -max's kunne så være eksemplet på et godt billede af den samme

Hvad er der nu galt? ud over lyset ? ah ok.. focus har vist
heller ikke ramt helt.. æv :)

// Hans

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-07-04 09:40

> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-20/CRW_3586.jpg

Jeg foretrækker
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-20/CRW_3560.jpg?width=640

Anden her virker mere vedkommende - det er lige før man tror på at den
poserer for fotografen. I øvrigt ville jeg nok give øjet og de nærmeste
omgivelser en gang USM (har prøvet - det virker klart forbedrende).

vh
--
Jan Bøgh
hp: http://jan.boegh.net

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 10:24

"Jan Bøgh"
> [...]
> poserer for fotografen. I øvrigt ville jeg nok give øjet og de nærmeste
> omgivelser en gang USM (har prøvet - det virker klart forbedrende).

Hehe - ja det er en glad and. Den er meget kølig, næsten blå
og græsset er meget grønt, prøv at fyld et nyt lag med lysebrun
og blending option, color eller overlay og transperens 10-20%,
så tror jeg der kommer lidt solskin i billedet.. Måske en ide..? -max-

Fra : Hans Joergensen

Dato : 06-07-04 10:30

-max- wrote:
> [...]
> og blending option, color eller overlay og transperens 10-20%,
> så tror jeg der kommer lidt solskin i billedet.. Måske en ide..? -max-

Mon ikke bare jeg skal tage på fuglejagt en dag hvor solen skinner?

// Hans, der lige har modtaget en Lensbaby med posten.. wohoo
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-07-04 11:51

"-max-" <ma22x3@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> og blending option, color eller overlay og transperens 10-20%,
> så tror jeg der kommer lidt solskin i billedet.. Måske en ide..?

Tjae - du har nok ret. Omend jeg ikke nødvendig altid synes at
'solskinsfarver' er at foretrække. Mit farvesyn gør nok, at jeg
generelt foretrækker lidt køligere farvesætninger - noget jeg
mindes også var medvirkende til mit valg af diasfilm, da det var
aktuelt.

I øvrigt kunne det være sjovt om vi på et tidspunkt prøvede at
smide et billede på nettet og så komme med forskellige forslag til
hvordan det kunne 'photoshoppes'. Det kunne givetvis være lærerigt
for nogle af os, som bestemt ikke føler os færdigudlærte i brugen
af dette billedbehandlingsprogram.

vh

Fra : Jens Bruun

Dato : 06-07-04 12:42

> I øvrigt kunne det være sjovt om vi på et tidspunkt prøvede at
> smide et billede på nettet og så komme med forskellige forslag til
> hvordan det kunne 'photoshoppes'.

I second that.

> Det kunne givetvis være lærerigt
> for nogle af os, som bestemt ikke føler os færdigudlærte i brugen
> af dette billedbehandlingsprogram.

Jepper.

--
-Jens B.

Fra : Hans Kruse

Dato : 06-07-04 08:43

Max, du har noget med fugle! Meget flot billede.

--
Kind Regards,
Hans Kruse

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 10:31

"Hans Kruse"
> Max, du har noget med fugle! Meget flot billede.
>
> --
> Kind Regards,
> Hans Kruse

Tak Hans, men her er en anden der kan noget
med fugle, en af dine kollegaer på pbase:
http://www.pbase.com/okbird/root

Og en af mine mutanter, ja jeg ved ikke om det er
en mutant, men da jeg tog billedet snakkede jeg med
een, og vi blev enige om at det nok var en mutant, hehe. -max-
http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1273950

Fra : Jan Bøgh

Dato : 06-07-04 11:57

> Tak Hans, men her er en anden der kan noget
> med fugle, en af dine kollegaer på pbase:
> http://www.pbase.com/okbird/root

Yeps - han er en af fotograferne på
http://www.netfugl.dk/index.php
hvor der bare er fuglebilleder i rå mængder.

vh

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-04 14:25

> http://www.photosig.com/go/photos/view?id=1273821
> -max-

Hej Max

Nu hvor der for alvor er gået AND i den
Selvom om lyset ikke er så godt på tidspunktet, så var han da sød.
Se binær, så vil jeg da også rappe med, og kan du så nære dig.
Jeg ville ikke rette i dem, for enten er denne skærm noget skrammel, eller
også er det et rigtigt skod grafikkort, så du må tage dem som de er, de er
bare kørt ned i størrelsen.

M.V.H.....Benny..

Fra : ;o\)-max-

Dato : 06-07-04 15:13

"Benny Mortensen"

> [...]
> også er det et rigtigt skod grafikkort, så du må tage dem som de er, de er

Ser ud som om han er ved at lægge et æg - de er lidt
temprementsfulde på denne årstid, hunnerne kan være
endnu mere agressive ,når de beskytter deres unger.

Han er da en flot fyr, med flotte farver i hovedet, men hvorfor
vokser der en gråkile ud a' hovedet, bøj dog bene mand, ja jeg
kan ikke anbefale dig at sætte dig på græsset, hehe. puh ha nej!-max-

Fra : Benny Mortensen

Dato : 06-07-04 15:52

> [...]
> vokser der en gråkile ud a' hovedet, bøj dog bene mand, ja jeg
> kan ikke anbefale dig at sætte dig på græsset, hehe. puh ha nej!-max-

Hej igen Max

Nå var det godt nok kommet ud, der kan man bare se, jeg kunne ikke selv
finde det .. Så jeg var ved at checke, og den påstod godt nok, at det
var sendt. Nu var ænder og duer bare en sidegevinst den dag. Det var
egentligt en kirke som ligger lige ved anlægget, der var målet for turen.
Det var ikke lige tidspunktet til ænder, da klokken vist var lidt over
20:00, så det var kun natteravnene der var liv i. Igår afsejlede The World
fra Aalborg havn, så der var jeg lige nede et smut. I dag skal jeg lige se
om den millitære Fregat stadig er her, og ellers smutter jeg nok lige ind og
hilser på Troels Trier & Rebecca Brøøøøl, som vist ville kilde parken i
aften.....Nå nej, være i Kildeparken i aften. Det behøver jeg da ikke komme
ned til, for den pokkers fod er endnu ikke i orden. Lidt irriterende, da
det nu efterhånden er 7 uger siden, så måske Troels kan undvære lidt
Stedsolider og 7 ugers vin. Så er jeg sikkert ligeglad om foden gør lidt
ondt ...

M.V.H.....Benny..