Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fremkaldelse af digitale fotos - sendt hje~
Fra : Lars Thomsen Nielsen

Dato : 05-07-04 12:41

Vi har fået fremkaldt digitale billeder hos Japanphoto og Føtex,
men fælles for dem er at man skal hente og betale for billederne
i forretningen. Kender I til nogen steder hvor man kan uploade
billeder og betale online og derefter få sendt billederne hjem
(evt. til valgfri adresse).

Lars

Fra : Hans Joergensen

Dato : 05-07-04 13:14

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> i forretningen. Kender I til nogen steder hvor man kan uploade
> billeder og betale online og derefter få sendt billederne hjem

fotolabo.net

// Hans
--
Red-line-shift,Red-line-shift,etc.etc.Red-Light-Stop,Repeat...

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 05-07-04 13:52

Lars Thomsen Nielsen wrote:
> [...]
> i forretningen. Kender I til nogen steder hvor man kan uploade
> billeder og betale online og derefter få sendt billederne hjem

www.jubii.dk
www.pixum.com

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Peter Rongsted

Dato : 05-07-04 13:53

"Lars Thomsen Nielsen" <lars@EraseThisflexcom.dk> wrote:

> [...]
>i forretningen. Kender I til nogen steder hvor man kan uploade
>billeder og betale online og derefter få sendt billederne hjem

på digifotopriser.dk er der link til mange steder, hvor du kan få
fremkaldt dine digital billeder. Se efter dem, hvor der står en pris i
porto-søjlen.

Peter

Fra : Søren Sohl

Dato : 05-07-04 17:50

Er der nogen af de ovennævnte steder, som kan fremkalde sort/hvid - det
synes ikke sådan...

Fra : Dave

Dato : 05-07-04 19:34

www.billedbutikken.dk kan faktisk det hele.
Leverer dagen efter. (Om posten vil).
Har gode erfaringer. Også med sort/hvid.

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 05-07-04 19:47

Søren Sohl wrote:
> Er der nogen af de ovennævnte steder, som kan fremkalde sort/hvid - det
> synes ikke sådan...

Hvad er ulemperne ved selv at konvertere billedet til sort / hvid?

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Michael Holm

Dato : 05-07-04 20:36

Pixum.com er svjv de bedste. Jeg fik lavet 6 kopier af et brudebillede i
30x45cm, som jeg selv havde laves sort/hvid, og det holder fint. Upload,
betal online, og billederne kommer med posten 2-3 dage efter.

--M