Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
memorystick duo PRO
Fra : Christian

Dato : 05-07-04 11:19

Heps,

Jeg har forsøgt at finde en butik der kan sælge mig en 512 mb
Memorystick duo PRO. Der er mange der har den på lager ifølge deres
websider, men ingen kan tilsyneladende skaffe den. Nogen der kender en
butik (gerne i jylland) der rent faktisk sælger så'n en kal?

/Christian

Fra : TT

Dato : 05-07-04 16:29

Christian wrote:
> [...]
> websider, men ingen kan tilsyneladende skaffe den. Nogen der kender en
> butik (gerne i jylland) der rent faktisk sælger så'n en kal?

Hej Christian!

Du kan se priser her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=51861

Venlig hilsen
TT,
TomsFotoguide.dk

Fra : Christian

Dato : 09-07-04 12:10

On Mon, 05 Jul 2004 17:29:08 +0200, TT <tom.thielemann@lite.dk> wrote:

>Hej Christian!
>
>Du kan se priser her: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=51861

Tak for det. Det var dog ikke helt det jeg var ude efter, idet ingen
af de butikker der er på det link har kortet på lager. Om det koster
2500 eller 2700 er jeg ligeglad med - jeg vil bare have kortet ;)

/Christian

Fra : jesper@FJERNveloce.d~

Dato : 12-07-04 12:26

Christian <christian@fabel.dk.nospam> writes:
> Tak for det. Det var dog ikke helt det jeg var ude efter, idet ingen
> af de butikker der er på det link har kortet på lager. Om det koster
> 2500 eller 2700 er jeg ligeglad med - jeg vil bare have kortet ;)

Jeg har været ude efter et i nu over 2 måneder. Det er så godt som
umuligt at fremskaffe. Så også et på ebay.co.uk - han skulle efter
sigende have 15 stk, tror jeg det var. Men når man gik ham på klingen
- ja så havde han ingen!!

Men sig endelig til hvis du finder ud af noget...

--
Jesper
http://www.veloce.dk