Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Mine billede.
Fra : SpookiePower

Dato : 05-07-04 10:56

Jeg har længe fulgt med i denne gruppe, stillet nogle spørgsmål
og givet nogle få svar. Jeg er stadig meget grøn indenfor fotografering,
men har fundet ud af at det er noget som interessere mig meget og nyder
at tage ud og skyde nogle billeder. Jeg har samlet nogle af mine bedre
billeder og fået oprette denne side. I er velkommen til at kigge forbi en
begynders fotoalbum. På forhånd tak.

http://www.activewebsite.dk/fotoalbum/index.php

Fra :

Dato : 05-07-04 12:31

I er velkommen til at kigge forbi en
> begynders fotoalbum. På forhånd tak.
>
> http://www.activewebsite.dk/fotoalbum/index.php

Fine billeder,så langt er jeg ikke kommet endnu
Hilesn henrik

Fra : John Friis Løndal

Dato : 05-07-04 12:44

Det er et flot album, i en høj teknisk kvalitet, men indtil der kommer
mere end 50 billeder i albummet er det faktisk mest til gene. En
enkelt side med 50 tumbernails ville være bedre.
Albummet sigter næsten mod noget som Imagerating eller Fotokritik, men
det er måske også hvad du ønsker at oprette?
Jeg kan specielt godt lide dine skibs billeder, selvom de ødelægger
opsætning af albummet lidt pga deres format.

Mvh
John
www.honor.dk

Fra : SpookiePower

Dato : 05-07-04 13:00

"John Friis Løndal" <londal@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Det er et flot album, i en høj teknisk kvalitet, men indtil der kommer
> mere end 50 billeder i albummet er det faktisk mest til gene.

Albummet er ikke noget jeg selv har lavet, men er gratis at benytte. Søg på
Coppermine så kan du finde det.
Det er ikke nemt for mig at tage gode billede, de 11 billeder jeg har
indtil videre
er taget ud af flere hundre billeder. Men når der kommer flere bliver de
selvfølgelig
smidt på. Det er jo kun en begyndelse indtil videre.

> En enkelt side med 50 tumbernails ville være bedre.
> Albummet sigter næsten mod noget som Imagerating eller Fotokritik, men
> det er måske også hvad du ønsker at oprette?

Ja og nej. Jeg søgte efter et sted hvor jeg kan vise mine billeder frem i
mit eget album,
gerne et sted hvor det er mulig at kommentere min billeder.

> Jeg kan specielt godt lide dine skibs billeder, selvom de ødelægger
> opsætning af albummet lidt pga deres format.

Ja, de billeder irritere også mig, men jeg syntes nu de ser bedst ud i den
beskæring.

Fra : O. Hansen

Dato : 05-07-04 13:11

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har længe fulgt med i denne gruppe, stillet nogle spørgsmål
> og givet nogle få svar. Jeg er stadig meget grøn indenfor fotografering,
> [...]
Jeg synes ikke, du er grøn. Du har taget en fantastisk flot serie billeder.
Specielt synes jeg godt om kanonen og krigsskibet. Giv endelig et praj, når
du får flere billeder lagt ud.
/Ove

Fra : SpookiePower

Dato : 05-07-04 13:50

"O. Hansen" <ohansen@fire.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
billeder.
> Specielt synes jeg godt om kanonen og krigsskibet. Giv endelig et praj,

Mange tak :) Det er jeg glad for at høre, og skal nok give besked.

Fra : Weasel

Dato : 05-07-04 20:37

"SpookiePower" <boxjunk2600@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at tage ud og skyde nogle billeder. Jeg har samlet nogle af mine bedre
> billeder og fået oprette denne side. I er velkommen til at kigge forbi en

Hej Kim!

Forrygende billeder. Specielt Lamborghini billederne er flotte. Hvorfor
McLare i s/h? Det er slet ikke utænkeligt at det er mig der er idiot, men
jeg kan ikke finde info om kamera, blænde m.m. Står det et eller andet sted?

Håber at jeg selv kan præsentere billeder af den kaliber.

Weasel

Fra : SpookiePower

Dato : 07-07-04 08:53

"Weasel" <bob-er-din-onkel@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
sted?

> Håber at jeg selv kan præsentere billeder af den kaliber.

Mange tak skal du have.

McLaren F1 syntes jeg så bedst ud i s/h, men jeg vil gerne lægge
farvebilledet ud også.

Jeg har ikke lagt info ud om kamera, men skal forsøge om det kan lade sig
gøre.

Fra : Michael Petersen

Dato : 06-07-04 17:38

I er velkommen til at kigge forbi en