Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Dragefoto
Fra : André Høstrup

Dato : 04-07-04 22:24

Nu er det sikkert OT men jeg forsøger da alligevel

Er der nogen af jer herinde der har prøvet KAP (Kite Aerial Photography)

I så fald ville jeg gerne høre mere om hvad i har brugt af udstyr og jeres
erfaringer om det.

Jeg kender flere dragefolk, men ingen af dem har leget med det før og jeg
har spurgt på de danske fora uden held om danske erfaringer med det.

--
Regards André Høstrup

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 04-07-04 22:48

Hej

Jeg ved ikke om du kan bruge linket til noget, men læs det er alligevel, det
er lidt sjovt..

http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=932&action=info

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : André Høstrup

Dato : 05-07-04 15:11

> Jeg ved ikke om du kan bruge linket til noget, men læs det er alligevel,
det
> er lidt sjovt..
>
> http://www.pressefotografforbundet.dk/index.php?id=932&action=info

Hej René, sjov historie men det skræmmer mig nu ikke, der skal bare
bruges den rigtige drage til formålet.

--
Regards André Høstrup

Fra : Lasse R. A.

Dato : 05-07-04 13:51

> [...]
>

> Jeg kender flere dragefolk, men ingen af dem har leget med det før og jeg
> har spurgt på de danske fora uden held om danske erfaringer med det.

http://www.uscoles.com/KAP%20Site/kaprigindex.html prøv evt dette link

Mvh Lasse

Fra : André Høstrup

Dato : 05-07-04 15:13

> http://www.uscoles.com/KAP%20Site/kaprigindex.html prøv evt dette link
>
> Mvh Lasse

Tak for linket Lasse, det er værd at gemme, har selv leget lidt med det og
resultatet kan ses her
http://www.drageportal.dk/galleri/galleri.asp?GalleriID=89

Grunden til at billederne ikke står helt skarpt er grundet det dårlige cam
jeg brugt = Olympus C-220 Zoom

--
Regards André Høstrup

Fra : Niels

Dato : 05-07-04 16:14

André Høstrup wrote:
> [...]
>

> Jeg kender flere dragefolk, men ingen af dem har leget med det før og jeg
> har spurgt på de danske fora uden held om danske erfaringer med det.

Hejsa, ikke at det hjælper så meget, men jeg var ede på Gl Estrup på
Djursland i uge 7, og der havde de en drage hængende med et kamera.

http://www.gl-estrup.dk/default.aspx?pageID=17&lang=da

dansklandbrugsmuseum@gl-estrup.dk

Du kunne jo prøve at sende en mail om hvem der har lavet den.

Mvh. Niels