Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye fotos uge 27 - 2004
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 04-07-04 11:10

Jeg har lige opdateret med 48 nye fotos fra uge 27, og det er
faktisk lykkedes for mig, at finde nogle huller mellem regnbygerne,
hvor der var sol og sprøjt i lyset...

http://www.photo-gallery.dk/new_photos/preview_week_27_1of4.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Gleit

Dato : 04-07-04 11:38

er der allerede gået en uge? de er da godt nok uretfærdig kedelige

Fra : Rene

Dato : 06-07-04 10:10

lol

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 04-07-04 11:49

> Jeg har lige opdateret med 48 nye fotos fra uge 27, og det er
> faktisk lykkedes for mig, at finde nogle huller mellem regnbygerne,
> [...]
+++++++++++++++++++++++

Hej Niels.

Der er flere gode og skarpe billeder især "_alm_bredtaege_unger-38.jpg " kan
jeg godt lide. Dette her"_aalegraes-76.jpg" er lidt for mørkt, synes jeg,
måske solen i vandet har snydt lysmåleren.

--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 04-07-04 11:59

On Sun, 04 Jul 2004 12:09:58 +0200, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote:

>Jeg har lige opdateret med 48 nye fotos fra uge 27, og det er
>faktisk lykkedes for mig, at finde nogle huller mellem regnbygerne,
>hvor der var sol og sprøjt i lyset...

Der er da ikke mange billeder af selve uvejret.. Dvs lyn og torden. og
alt det regn.. Det kunne man nu godt ønske sig, da det jo specielt har
særpræget på uge 27 med alt det regn.

Fra : John Friis Løndal

Dato : 04-07-04 13:34

>Jeg har lige opdateret med 48 nye fotos fra uge 27, og det er
>faktisk lykkedes for mig, at finde nogle huller mellem regnbygerne,
>hvor der var sol og sprøjt i lyset...

De lever ikke helt op til standarden fra dit vikinge træf, faktisk
plejer dine billeder at være en tak bedre, men med dette sommer vejre
kan man ikke forvente det helt store!

Generelt ligger du i kvalitet over mig, men denne gang syntes jeg
vægten har skiftet.

Se evt.
http://londal.fotopic.net/c219797.html

for en serie i samme periode!

Mvh
john
www.honor.dk

Fra : Rene

Dato : 06-07-04 10:10

WOW! Niels hvilken fornyelse. Spændende lys og kreative vinkler. Du er
hermed min favorit inspirationskilde nr. 1. ....