Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Video CD.
Fra : CFM

Dato : 02-07-04 14:54

Hej Alle.
Jeg skal oprette en CD med en masse digitale fotos på, der skulle kunne
afspilles i en DVD afspiller. Har prøvet med NEO men kan kun få 99 med. Er
ny på dette felt, så hvis der er nogle der en god ide vil jeg blive meget
glad.

MVH
Claus F Møller

Fra : Michael Petersen

Dato : 02-07-04 15:55

Prøv med programmet UleadDVD PitureShow, det er meget nemmere, og du kan
lave menu'er mm.

God fornøjelse.

Fra : CFM

Dato : 03-07-04 07:04

Mange tak

Fra : Simon Nielsen

Dato : 03-07-04 08:36

"CFM" <cfm007@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ny på dette felt, så hvis der er nogle der en god ide vil jeg blive meget

Mange DVD-Afspillere kan også afspille JPEG filer direkte fra en CD. Prøv
bare at brænde en hvor du bare lægger filerne ind i en ISO brænding.

Mvh
Simon

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 04-07-04 20:21

CFM wrote:
> [...]
> kunne afspilles i en DVD afspiller. Har prøvet med NEO men kan kun få
> 99 med. Er ny på dette felt, så hvis der er nogle der en god ide vil

Der findes også http://www.vcdeasy.org

/Mogens