Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ang. netbilleder.
Fra : kr

Dato : 01-07-04 13:17

Hej med jer, jeg tager på ferie om 3 måneder - skal tage billeder med et
Kodak 6340 digi-kamera. Nu vil jeg høre om der er nogle steder på nettet man
kan opbevare sine billeder og så hive dem ned når man kommer hjem ?
På forhånd tak
kr

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-07-04 13:46

"kr" <kat2@mail.tele.dk> wrote in message
> [...]
man
> kan opbevare sine billeder og så hive dem ned når man kommer hjem ?

Jeg vil foreslå at have en ftp-server et eller andet sted, jeg ved ikke lige
hvor man får fat på sådan en. Men jeg har selv en 20 GB Xdrive med når jeg
er på ferie, det ser jeg som det bedste resultat.

Mvh
Simon

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 01-07-04 14:11

kr wrote:

> Hej med jer, jeg tager på ferie om 3 måneder ...cut...

Her i det tidlige forår lavede jeg flg. FAQ, da der er mange som
stiller nogenlunde de samme spørgsmål, se flg. link:
http://www.photo-gallery.dk/lagring/lager.html

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 01-07-04 15:27

> Hej med jer, jeg tager på ferie om 3 måneder - skal tage billeder med et
> Kodak 6340 digi-kamera. Nu vil jeg høre om der er nogle steder på nettet
> man kan opbevare sine billeder og så hive dem ned når man kommer hjem ?

Du kan måske få åbnet sådan en 1-2GB webmail som bliver smidt til H og V i
øjeblikket til lave priser...

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Tommy Jensen

Dato : 01-07-04 15:55

On Thu, 01 Jul 2004 16:27:29 +0200, Martin Kaltoft <martin @ nos pam
nitro.dk> wrote:

>Du kan måske få åbnet sådan en 1-2GB webmail som bliver smidt til H og V i
>øjeblikket til lave priser...

Jeg ville nu ikke stole på de gratis mail services til opbevaring af
dyrebare digitale billeder ret meget mere end et par minutter!

MVH Tommy

Fra : Mikkel

Dato : 02-07-04 15:49

www.imagestation.com er støttet er Sony, de har flere forskellige
programmer - gratis og betalte (meget billigere end andre i øvrigt)

/Mikkel

---

Fra : Mikkel

Dato : 01-07-04 15:45