Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Canon EOS 10D er dømt død!
Fra : Henrik

Dato : 29-06-04 16:03

Hej,

Efter længe venten på en reservedel fra Canon, troede jeg nu at de kunne
fikse det. De skiftede RGB filteret som sidder oven på cmosen, pga. nogle
meget meget små blærer, men det hjalp ikke det gjorde det kun være og så
skulle cmosen nu stå for tur, det ville blive for dyrt og jeg vil modtage et
nyt kamera fra Canon DK i stedet for.

Meget flot service.

Henrik

PS: sådan et filter er faktisk tykt ca. 3mm

Fra : Henrik

Dato : 29-06-04 17:19

On 29/06/04 17:03, in article BD07514B.5D496%homeedit@jobber.dk, "Henrik"
<homeedit@jobber.dk> wrote:

> [...]
>
> Meget flot service.
>
> Henrik
>
> PS: sådan et filter er faktisk tykt ca. 3mm

Lige et tillæg, filteret består af 2 skaller som er sat sammen, med hver sin
tykkelse, filteret er ikke i glas som skrevet andre steder, men i plexiglas
dvs. det er blødt og alligevel hårdt, jeg skal teste hvor hårdt det på et
tidspunkt. Når man ser igennem det, er det lyst azur blå.

Henrik