Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotografisk hjemmeside!
Fra : Rene Asmussen

Dato : 29-06-04 15:11

Hej med jer!

Har i set denne hjemmeside med flotte billeder ?

http://www.skodberg.dk/

Fra : René Ernst Nielsen

Dato : 29-06-04 15:23

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> wrote in message
> Hej med jer!
>
> Har i set denne hjemmeside med flotte billeder ?
>
> http://www.skodberg.dk/

Umiddelbart kan jeg ikke åbne, et eneste af billederne, så fine frimærker...

--
Venlig hilsen/best regards

René Ernst Nielsen

+45 66122111
+45 28722962

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 29-06-04 15:32

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> wrote in message
> Hej med jer!
>
> Har i set denne hjemmeside med flotte billeder ?

Der er jo intet af det på siden der fungerer.......................

/Per

Fra : Klaus G.

Dato : 29-06-04 15:36

> Der er jo intet af det på siden der fungerer.......................

Den hedder jo også "skod"...?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-06-04 15:51

Rene Asmussen wrote:
> Har i set denne hjemmeside med flotte billeder ?
> http://www.skodberg.dk/

Hvad? hvor?

// Hans
--
RD350 YPVS - Supporting global warming since 1985

Fra : OCB

Dato : 29-06-04 17:20

"Rene Asmussen" <ross@coool.dk> skrev i en meddelelse
> Hej med jer!
>
> Har i set denne hjemmeside med flotte billeder ?
>
> http://www.skodberg.dk/

roflmao, ja de er sørme flotte...

PHP running on your server does not support reading EXIF data in JPEG files,
please turn this off on the config page

*PLONK* Asmussen !

Fra : Flare

Dato : 29-06-04 20:18

> *PLONK* Asmussen !

AKA Søren? ;)

Anders

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 29-06-04 22:54

Flare wrote:

> AKA Søren? ;)

Mig bekendt, så er Rene Asmussen og Søren Højbjerg Pedersen to
forskellige personer, en søgning på Google bekræftiger dette, se
flg. link: www.visionfoto.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : OCB

Dato : 30-06-04 01:19

> Mig bekendt, så er Rene Asmussen og Søren Højbjerg Pedersen to
> forskellige personer, en søgning på Google bekræftiger dette, se
> flg. link: www.visionfoto.dk/

Men på samme newsreader, samme IP og samme legeplads.. De skriger på
opmærksomhed med deres røvsyge og evindelige spam - eneste de får ud af det,
er en lukket inet forbindelse, dog med den forskel at de nu er 2 til at dele
udgiften når den skal genåbnes.. *PLONK*

Fra : Rene Asmussen

Dato : 01-07-04 11:16

heh he ja Ole misundelse er en grim ting, når man kun forstår at kopiere
hvad andre laver korrekt ???

/Rene

Fra : Hans Joergensen

Dato : 01-07-04 12:15

Rene Asmussen wrote:
> heh he ja Ole misundelse er en grim ting, når man kun forstår at kopiere
> hvad andre laver korrekt ???

Du mener Ole er misundelig på at i kan lave en fin side med
frimærker der siger fejl når man klikker på dem ? det ville da være
noget underligt noget at være misundelig på :)

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - Breaking the ozone-layer since 1985

Fra : Benny Mortensen

Dato : 30-06-04 14:30

> Mig bekendt, så er Rene Asmussen og Søren Højbjerg Pedersen to
> forskellige personer, en søgning på Google bekræftiger dette, se
> flg. link: www.visionfoto.dk/

Det ville jo i grove træk, være aldeles uden betydning. Hvad sjov er der
ved at vise billeder frem, hvis man ikke vil snakke om dem.
Hvorfor vil de have kritik på dem, når man intet hører fra dem, andet end
nye udtryksløse anonyme billeder, som kun beviser en ting. misbrug af
ellers ganske kønne modeller... Synd & Skam... Men det er vel som jeg
tidligere har skrevet, den totale mangel på format, men et enormt ego...
For pokker hvor ville de være blevet gode, hvis det havde været omvendt.

M.V.H.....Benny..

Fra : Palle Jensen

Dato : 02-07-04 10:07

Den 29 jun 2004 mumlede Niels Ebbesen noget i denne stil:

> Mig bekendt, så er Rene Asmussen og Søren Højbjerg Pedersen to
> forskellige personer, en søgning på Google bekræftiger dette, se
> flg. link: www.visionfoto.dk/

Prøv lige at give et eksempel på et bevis.

Jeg har kun én ting og sige: Me, Myself and Irene..

--
Palle Jensen

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-07-04 11:45

Palle Jensen wrote:

> Prøv lige at give et eksempel på et bevis.

Ja, Rene og Søren har begge været medlem af SDF (Selskabet for Dansk
Fotografi), og troværdige personer på www.fotokritik.dk, har været
til en foto-workshop i Esbjerg, og har truffet begge de herrer
samtidigt.

Og det er iøvrigt temmelig ligegyldigt, her på Usenet kan alle
påtage sig flere identiteter, de kan poste gennem forskellige
udbydere, fra arbejde og hjemmefra eller gennem forskellige
web-interfaces som Google-groups og Kan-Du, derfor skal man kun
forholde sig til indholdet i de enkelte indlæg.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Palle Jensen

Dato : 05-07-04 15:57

Den 02 jul 2004 mumlede Niels Ebbesen noget i denne stil:

> [...]
> Dansk Fotografi), og troværdige personer på www.fotokritik.dk,
> har været til en foto-workshop i Esbjerg, og har truffet begge

- Derfor kan den ene godt udgive sig for den anden, hvilket
tydeligvis foregår.

> [...]
> web-interfaces som Google-groups og Kan-Du, derfor skal man kun
> forholde sig til indholdet i de enkelte indlæg.

- Du har ret i at alle skal være her. Men når nogle er til irritation
for en stor gruppe mennesker, og iøvrigt ikke er til at få i dialog
herom, mener jeg faktisk at der er tale om brud på netiketten.

- Synes iøvrigt det er dårlig skik at sløre ens navn. Især når det er
så tydeligt. For mig lugter det af et forsøg på at omgå killfiltre.

> FUT: news:dk.admin.netikette

Stop med at henvise dertil hvis du ikke selv gider læse og svare i
den gruppe.

- Og lad os så FUT'e til news:dk.admin.netikette - Hvis du ellers
ikke føler dig for fin.

--
Palle Jensen