Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Ultrazoom sammenligning
Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-06-04 03:36

En mini sammenligning mellem 2 ultrazoom
digicam, til dem der er interesserede.. -max-
http://www.seanet.com/~pgm/panasonic.htm

Fra : PA

Dato : 29-06-04 07:39

> En mini sammenligning mellem 2 ultrazoom
> digicam, til dem der er interesserede.. -max-
> http://www.seanet.com/~pgm/panasonic.htm

Det er godt gået at få kolobrien til at flyve ens og på samme sted med to
kameraer.
MVH Per

Fra : Per Bau \(Udskift in~

Dato : 29-06-04 07:45

"PA" <peralm@post.tdcadsl.dk> wrote in message
> Det er godt gået at få kolobrien til at flyve ens og på samme sted med to
> kameraer.

Vel ikke når det er fra et billede i en kalender

"Here are photos of a hummingbird picture in a printed calendar"

/Per

Fra : Alex Jensen

Dato : 29-06-04 08:23

Det er DET man gerne vil læse, når man har en bestilling på et FZ10 på vej

AJ

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-06-04 08:29

"Alex Jensen"
> Det er DET man gerne vil læse, når man har en bestilling på et FZ10 på vej
>

> AJ

Jeg tænkte den måske kunne gøre nogen glad.. -max-

Fra : Christian Grüner

Dato : 29-06-04 09:55

-max- wrote:

> "Alex Jensen"

> Jeg tænkte den måske kunne gøre nogen glad.. -max-

Bare lidt noget knald det ikke har noget nogen form for lossless
optagelse...

Fra : hanzen

Dato : 29-06-04 08:33

"Alex Jensen" <jensen@FJERNDETTEalexjensen.dk> skrev i en meddelelse
> Det er DET man gerne vil læse, når man har en bestilling på et FZ10 på vej
>

> AJ

Nemlig, forventningens glæde bliver endnu større.
Jeg har på fornemmelsen at jeg de første par timer bare vil sidde med det i
hånden og kigge på det.
--
hilzen
hanzen

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 29-06-04 14:11

> En mini sammenligning mellem 2 ultrazoom
> digicam, til dem der er interesserede.. -max-
> http://www.seanet.com/~pgm/panasonic.htm

En lidt unfair test, synes jeg

Olympus koster ~ 2.000 DKK og har 8 x optisk, ingen IS og 3 Mio pix
Panasonic koster ~ 5.000 DKK og har 12 X optisk + IS og 4 Mio pix

måske var det mere fair at sammenligne med Oly-765/770
http://www.megapixel.net/reviews/oly-c770uz/c770uz-review.html

Der i mod viser testen noget om forskellen mellem IS og ikke IS.
Det var måske også det der var ideen med linket?
/Jens

Fra : Aksel

Dato : 29-06-04 15:47

> [...]
>
> Der i mod viser testen noget om forskellen mellem IS og ikke IS.
> Det var måske også det der var ideen med linket?

Olympus C770 er også billigere end Panasonic kameraet

Hilsen Alsel

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 29-06-04 16:16

"Aksel" <akselj@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Olympus C770 er også billigere end Panasonic kameraet
> Hilsen Alsel

Det har du helt ret i - jeg synes bare at testen er lidt mærkelig pga.
sammenligningen mellem forskellig generation og prisklasse.
/Jens

Fra : ;o\)-max-

Dato : 29-06-04 18:43

> "Aksel" <

> Det har du helt ret i - jeg synes bare at testen er lidt mærkelig pga.
> sammenligningen mellem forskellig generation og prisklasse.
> /Jens

Det er bare en fyr der har lavet en test for at se om hans nye
kamera er bedre end hans gamle - det svarer til folk der
skriver her, jeg har fået ny bla bla bla... Gutten er gået
et skridt videre. Jeg fandt linket i rec.photo.digital:
Om det kan bruges til noget må hver enkelt jo gøre op
med sig selv.. -max-

Fra : Jens@dtext.news.tele~

Dato : 29-06-04 19:15

> [...]
> et skridt videre. Jeg fandt linket i rec.photo.digital:
> Om det kan bruges til noget må hver enkelt jo gøre op

Det var da godt at det faldt sådan ud for gutten
/Jens

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 30-06-04 09:24

Jens@dtext.news.tele.dk wrote:

> "Aksel" <akselj@nypost.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du helt ret i - jeg synes bare at testen er lidt mærkelig pga.
> sammenligningen mellem forskellig generation og prisklasse.
> /Jens

Tjah. Jeg synes nu det er meget fedt med sådan nogen anmeldelser en gang
i mellem. Der kan man da virkelig se, at man får noget for de ekstra
penge man betaler for DZ10. Man må jo så selv vurdere om det er penge
man vil betale.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com