Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
1, 2, 3, ACTION!
Fra : Hans Joergensen

Dato : 28-06-04 23:44

Hvis folk ellers ikke er blevet helt udmattede på alle disse
opstillede billeder og derfor ikke gider klikke på ting, er her
nogle ganske spontane (ok måske ikke helt) fotos fra et
monstertruck-show jeg var til i aften..

Kommentarer er velkomne..

Jeg kunne nu godt have brugt lidt mindre modlys :)

http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-28/

// Hans
--
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Hans_Joergensen

Fra : Deaster

Dato : 29-06-04 07:01

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> monstertruck-show jeg var til i aften..
>
> Kommentarer er velkomne..
>
> Jeg kunne nu godt have brugt lidt mindre modlys :)

Hmm, jeg synes mange af dem er temmeligt rystede, hvad har du brugt af
lukketid ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Thomas Corell

Dato : 29-06-04 07:08

Deaster wrote:

> Hmm, jeg synes mange af dem er temmeligt rystede, hvad har du brugt af
> lukketid ?

Det står nedenunder de enkelte billeder ;)

--
Don't waste space

Fra : Deaster

Dato : 29-06-04 09:20

Thomas Corell wrote:

> Det står nedenunder de enkelte billeder ;)

Lol, ja ok

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-06-04 08:19

Deaster wrote:
> Hmm, jeg synes mange af dem er temmeligt rystede, hvad har du brugt af
> lukketid ?

Dem der er rystede er med vilje, for at få fart og bevægelse i billedet..

Action-billeder med hurtig lukker bliver imho ofte lidt for kedelige..
som:
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-05/2004-05-02/CRW_8285-1.jpg

Kører den, eller kører den ikke?

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Deaster

Dato : 29-06-04 09:22

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> billedet..
>
> Action-billeder med hurtig lukker bliver imho ofte lidt for kedelige..

Mjoo, eks. CRW_5373.jpg, CRW_5558.jpg, CRW_5377.jpg, CRW_5388.jpg og et
par andre synes er noget rystede samtidigt med at de er noget uskarpe.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Martin Kaltoft

Dato : 29-06-04 11:20

> nogle ganske spontane (ok måske ikke helt) fotos fra et
> monstertruck-show jeg var til i aften..

Hvad kostede adgangen til showet?

Jeg regner med måske at se dem på fredag, men har ikke lige kunnet finde ud
af hvad det kostede...

--
Martin Kaltoft

http://kaltoft.linux.dk/

Fra : Hans Joergensen

Dato : 29-06-04 12:16

Martin Kaltoft wrote:
> Hvad kostede adgangen til showet?
> Jeg regner med måske at se dem på fredag, men har ikke lige kunnet finde ud
> af hvad det kostede...

100,-

// Hans
--
ringdingelingdingdingdingdingringelingeding

Fra : Casper Bang

Dato : 29-06-04 21:24

> [...]
> opstillede billeder og derfor ikke gider klikke på ting, er her
> nogle ganske spontane (ok måske ikke helt) fotos fra et

Var inde og se den i Næstved da de var der. Det var faktisk meget sjovt at
se!
Jeg kan ikke helt finde ud af om det var med vilje, eller rent faktisk et
uheld... da jeg så det, lykkedes det to af bilerne at punktere på forhjulet,
mens de kørte på to hjul!? Skete det samme da du var inde og se det? Kan
ikke finde ud af om det var en del af showet eller ej :p

Fik taget et par billeder og film, men har ikke noget sted at smide det op
:(

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-04 08:18

Casper Bang wrote:
> [...]
> mens de kørte på to hjul!? Skete det samme da du var inde og se det? Kan
> ikke finde ud af om det var en del af showet eller ej :p

Det skete ikke nej...

// Hans
--
http://rd350.nathue.dk - still smoking

Fra : Casper Bang

Dato : 30-06-04 09:25

> Det skete ikke nej...

Hmm ok. Ret uheldigt for dem at de punkterede under det show jeg så så :p
Men OK, det gik ikke helt som forventet tror jeg; da den første punkterede
slingrede han lidt, så han ramte en af de andre biler (der kørte på to
hjul), og rev hans sidespejl af.
Det virkede bare lidt mystiskt at det skulle ske TO gange inden for 10
minutter... men hvis det ikke skete under det show du så, var det sikkert et
uheld.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 30-06-04 17:56

On Wed, 30 Jun 2004 10:25:28 +0200, "Casper Bang"
<webmaster_fjerndette@fjerndette_secretsofwar.net> wrote:
klip
>Det virkede bare lidt mystiskt at det skulle ske TO gange inden for 10
>minutter... men hvis det ikke skete under det show du så, var det sikkert et
>uheld.

Kan tågen have lettet ?
er det ikke 5 kvarter for hver genstand ?
mvh Ebbe

Fra : Rasmus Vestergaard H~

Dato : 30-06-04 09:53

Hans Joergensen wrote:

> [...]
> monstertruck-show jeg var til i aften..
>
> Kommentarer er velkomne..
>
> Jeg kunne nu godt have brugt lidt mindre modlys :)

Det her
http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-28/CRW_5393.jpg?orig
er ret fedt. Der er virkelig fart i billedet, og hovedmotivet er
nogenlunde skarpt.

Rasmus Hansen
http://dualmono.com

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-06-04 10:08

Rasmus Vestergaard Hansen [9000] wrote:
> http://gallery.nathue.dk/arkivdato/2004/2004-06/2004-06-28/CRW_5393.jpg?orig
> er ret fedt. Der er virkelig fart i billedet, og hovedmotivet er
> nogenlunde skarpt.

Takker for kommentaren.. :)

// Hans
--