Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canonprinter - Kodakpapir??
Fra : Per F Andersen

Dato : 28-06-04 19:36

jeg har en større ladning Kodakpapir og kunne virkelig godt tænke mig en
virkelig god fotoprinter, som gerne skulle kunne give gode resultater på
Kodakpapiret. HP virker tillsyneladende glimrende.
Er der nogen der kan anbefale en printer på de betingelser?

mvh per

----------------------------------
Min weblog: http://javist.smartlog.dk
www.grafolog.dk

Fra : Per F Andersen

Dato : 28-06-04 19:38

Det gør ikke noget hvis printeren også kan skrive i A3 eller A2!

per

----------------------------------

Fra : nyrup

Dato : 28-06-04 20:17

Jeg har IKKE gode erfaringer med min Canon S820 og
Kodak papir. Jeg har nogle pakker liggende, som jeg købte
til min HP950C, hvor de fungerer glimrende. Til gengæld
er HPens blæksystem TRÆLS!... ;o(
Men Canon og Verbatim fungerer fint.
mvh,
Nyrup

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-06-04 20:54

Per F Andersen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Jeg har en Canon i850 - den kan IKKE lide Kodak papir.

Derimod er den glad for Canon, Verbatim, Ilford og HP papir, som den
skriver rigtig flot på.

Jeg havde tidligere en HP Printer - den var til gengæld glad for
Kodak-papiret.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk