Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
ITbutikken.dk
Fra : [BitSeN]

Dato : 28-06-04 13:04

Jeg sad og kiggede på digital kameraer hos itbutikken.dk, men jeg kan
ikke se nogen steder på deres hjemmeside om der medfølger dansk
brugervejledning - da de har svartid på 2-3 dage, tænkte jeg det var
hurtigere hvis der er nogle her i gruppen som har handlet der og
vidste besked. Det drejer sig om canon kameraer.

På forhånd tak for hjælpen.

mvh
Brian

Fra : Thomas Corell

Dato : 28-06-04 13:15

[BitSeN] wrote:
> [...]
> hurtigere hvis der er nogle her i gruppen som har handlet der og
> vidste besked. Det drejer sig om canon kameraer.

Ved godt det er håbløst analogt, men har du overvejet at ringe til dem ?

Ifølge deres hjemmeside er det:
Salgs Support: (+45) 87 27 44 44

--
Don't waste space

Fra : Bo M. Havmand

Dato : 28-06-04 16:21

Jeg mener der er kommet en regel med flg. hovedemne.
Sælges et kamera i Danmark, skal der leveres dansk manual med, med
mindre der TYDELIGT gøres opmærksomt på andet.

MVH
Havmand

Fra : Kenneth

Dato : 28-06-04 19:34

> Jeg mener der er kommet en regel med flg. hovedemne.
> Sælges et kamera i Danmark, skal der leveres dansk manual med, med
> mindre der TYDELIGT gøres opmærksomt på andet.

Nej. Den skal være på et sprog tæt på dansk. Dvs. norsk eller svensk er godt
nok.

--
Kenneth
www.ziax.dk/?200

Fra : Jens Bruun

Dato : 30-06-04 11:27

"Kenneth" <newsg@DETTE_SKAL_SLETTESziax.dk> skrev i en meddelelse

> Nej. Den skal være på et sprog tæt på dansk. Dvs. norsk eller svensk er
godt
> nok.

Og så skal det ikke nødvendigvis være en manual. En meget simpel
betjeningsvejledning (sådan tændes/slukkes kameaet), kan gøre det.

--
-Jens B.

Fra : Martin Sommer

Dato : 28-06-04 15:50

[BitSeN] wrote:
> [...]
> hurtigere hvis der er nogle her i gruppen som har handlet der og
> vidste besked. Det drejer sig om canon kameraer.

Jeg kan oplyse, at der med mit PowerShot A75, købt hos ITbutikken.dk, fulgte
flere nordiske manualer med - heriblandt dansk.

Mvh. Martin Sommer

Fra : [BitSeN]

Dato : 28-06-04 20:48

On Mon, 28 Jun 2004 16:49:55 +0200, "Martin Sommer"
<magik@solREMOVEALLCAPS.dk> wrote:

>Jeg kan oplyse, at der med mit PowerShot A75, købt hos ITbutikken.dk, fulgte
>flere nordiske manualer med - heriblandt dansk.

Tak for hjælpen alle sammen, jeg har også modtaget svar fra deres
salgssupport som bekræfter ovenstående.

mvh
Brian

Fra : nyrup

Dato : 02-07-04 17:14

Med mit IXUS 400 fulgte en fin og ret tyk udførlig dansk brugsanvisning med.