Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Re: dårlig billede med sony dsc-w1
Fra : chrsof

Dato : 27-06-04 21:37

jeg har da nogle billeder, men hvor kan jeg passende poste dem til?

hej.

> Jeg er helt ny mht. det med digitalkameraer.
>
> Har taget nogle billeder med mit nye dsc-w1, men når jeg tager med blitz,
> bliver nogle billeder mærkelige.
> Håret på fx. min søn bliver ligesom der er noget sprald i (vat ligende),
og
> det ser også ud som om han har dun ned langs kinden (ligner skæg) men det
er
> det ikke da han kun er 9 år .
>
> Er det, det de kalder for støj.

Har du ikke nogle test-billeder så man kan vurdere? svjv. kan du indstille
skarphed, farvemætning og kontrast på kameraet, har du rodet med det? Hvis
det står på auto kan isoen også være sat alt, alt for højt og derfor vil der
komme meget støj på billederne. Om det kan være skyld i det du beskriver ved
jeg ikke. Det vil som sagt være meget lettere med et billede at se på...

--
Mvh.
Jens Christensen

Fra : Michael N

Dato : 28-06-04 14:04

Prøv www.upit.dk

Gratis upload - ingen tvungen registrering - bare gå i gang

Jeg har selv et W1 - så jeg vil gerne se hvad du har af problemer - måske
jeg kan hjlæpe men en sammenligning