Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Taske til til Nikon D70
Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 26-06-04 18:10

Hej NG.

Er der nogen der kan anbefalde en taske til et kamera, der skal være plads
til selve kameraet og et par objektiver?
--
Mvh. Jørgen Nielsen
E-Mail jorgenbs@NOMORESPAMnielsen.tdcadsl.dk

Fra : Claus Smith

Dato : 26-06-04 18:32

Jeg har en til salg hvor der er god plads til både kamera, flash og
objektiver.

Claus

"Jørgen Nielsen" <Jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk> skrev i en
meddelelse news:40ddad1e$0$231$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-06-04 10:39

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en til salg hvor der er god plads til både kamera, flash og
> objektiver.
>
> Claus
++++++++++++++++++++++

Hej Claus.

Har du et link til hvor jeg kan se den, eller kan du tage et par billeder af
den, som du kan ligge i dk.binaer ?

Fra : Michael Mogensen

Dato : 27-06-04 13:45

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en til salg hvor der er god plads til både kamera, flash og
> objektiver.
>
> Claus

Jamen så prøver vi da bare igen, jeg vil da også gerne se et billede af den
omtalte taske du har til salg.
Har sendt dig en mail, da du havde den til salg i markedsgruppen, men modtog
aldrig svar??

Mvh.
Michael

Fra : Kim Skovsby

Dato : 26-06-04 18:59

Hej Jørgen

Lowepro laver nogle rigtig gode tasker som de prof. bruger.
Her er lidt gode råd til krav til en god taske.

Skal kunne tåle en del vand
Skal have en lynlås som lukke metode og ikke som mange tasker har, kun et
par klemmer eller hvad man nu kalder dem.
Du må gerne kunne hænge et stativ i den
Der skal være lommer til filter, ramkort osv.

Mvh.
Kim Skovsby

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-06-04 10:47

"Kim Skovsby" <kim@skovsby.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> par klemmer eller hvad man nu kalder dem.
> Du må gerne kunne hænge et stativ i den
> Der skal være lommer til filter, ramkort osv.

+++++++++++++++++++++++

Hej Kim.

Takker, så har jeg lidt og kigge efter. Kunne især godt bruge dine gode råd
til krav til en god taske. Det kommer lidt bag på mig, hvor dyre de er, men
det må man leve med

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 28-06-04 22:29

Jørgen Nielsen wrote:
> Hej NG.
>
> Er der nogen der kan anbefalde en taske til et kamera, der skal være plads
> til selve kameraet og et par objektiver?

Jeg har købt en "Lowepro Off Trail 1".
Den tager D70 m/ 18-70, en 70-300 Nikkor (og hård modlysblænde i omvendt
position) og en SB-800 flash samt et par småting. Det er en dejlig
taske, som jeg indtil videre har haft megen glæde af.

Vær dog opmærksom på at den er designet som "hofte"-taske. Dvs. at den
er beregnet til at spænde om livet. Jeg bruger remmen over skulderen
eller bærer den blot i dens hank.

--
Steen Suder