Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Hvilket videokamera
Fra : Hjalte

Dato : 25-06-04 16:38

Hej alle...

Jeg skal ud og købe mig et videokamera.
Men jeg har ingen ide om hvad der er hvad.

Håber i vil hjælpe.

Jeg har flg. krav;

1) Det skal kunne redigeres på min computer.
2) Kavliteten skal være ligeså god, som på et analog kamera.
3) Det skal være muligt at filme om natten (tror det hedder noget med
infarød 0-lux???)
4) Det må ikke koste meget mere end 4-5000 kr.

Hvad er jeres bud?
Og hvor kan jeg evt. læse mere om hvad der er af muligheder for tiden?

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."